Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Jangan berjanji if tak boleh tepati (';

Hello , Thanks to you all yang dah view and reading blog kite k ? Thanks again . 

Assalammualaikum korang ? dah lame aku tak update blog kan ? sorry k , busy sangat . Ok , korang dah bace tittle dekat post atas tu ? #jangan berjanji if tak boleh tepati . Ade yang berjanji dgan aku tpi tak tepati ? knp ? sebb ape ? knp dorg tak bgitahu aku sbb/knp tak boleh nak tepati janji ? and kenape berjanji kalu tak bole nak tepati ? aku tak fhm . please explain . kalu korg rase korg dah bagus sgat , please tepati lah janji korang . tade sape suka org yang tak pegang pade janji . aku pun pernah berjanji tp tak tepati . aku dah rase ape yg aku patut rase . hm , so ? jangan lah jadi mcm aku . aku dah kene ape yg aku buat dulu . Semua yg berjanji dgan aku tak tepati janji dorg . sokay , myb memng salah aku kan ? hmmm . sokay aku fhm . 

Nw aku just waiting ape yg akan berlaku after this . Hm , pecya atau tidak aku mmg dah 'single' betul . tp , bile aku ckp aku single semua tak percaya . haha . sape yg kenal aku tahu lah pragai aku dulu . sbb tu dorg ragu2 nak percaya . haha . tpi , please lah percaya . kali ni je k ? it's up to you nak percaya atau tidak i do not expect ,  ('; kalu sape yg percaya tu thanks lah ok ?  myb lambt lagi jodoh aku . sbb mcm2 aku wish pasal jodoh dulu . Tuhan dah makbul kan myb doa aku . hmmm . Buit , i'm so glad dgan life aku skrg . best gile . Freedom , tade sape akan kacau aku lagi . haha , Skandel , spearpart pun tade tau . hihi . I'll make exchanges nw . i hope can do that (:  Amin .

#I know , i have a lot make wrong to you . i'm very sorry and i will changes immediately ^^v  i'm promise