Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Try to changes ;'( Tapi . . . . . . . . . . .


Assalammualaikum 

Thanksto you all yang always reading and stalker mybloggie ni okay ? Thanks again ;) 

Hello guy's ? sihat ? sorry lah tak update blog . lame dah kan ? tak ade topic nak certe lah . hihi . Since 2days ni , aku rase mcm lain gile life aku . life aku dah '0%' . aku rase mcm dah give up nak couple . aku tension , tension gile . rase nak couple dgan 'Pengkid' je doww :p sakai kan ? hihi . gurau je . Korg mesti tahu kan knpe aku jadi cenni ? hahaha -.-' lawak . 

Now , aku rase life aku kosong terus . so , now aku malas dah nak fikir pasal ape2 pun . tak kira lah pasal enemies ke pasal family ke pasal Ex ke ape ke aku dah malas ambik tahu lah . mampus lah , i don't care . i hate that part . aku benci gile kalu ingat moment between me and him -.-' Benci nak mampus . sebb aku akan rase myesal gile kenal die ;( Aku tahu lah selame ni pun aku yg buat die ape semua . tapi , bile dfikirkan balik bapak lah , menyesal tak sudah weh ;( 

Err , fucking damn . Ni yang tak suke kalau update doww . Emo aku bapak lebih weh , korg mesti meluat je bace post ni . hmmmm . Enough aku dah penat nak update and penat nak bfikir , rase nak muntah :( 

P/S : Orang yang suruh kitewww berubah tuwww , orang yang sayang dekat kita . #So , aku nak berubah jadi mcm dulu :( 

To chiki - Hai chiki , if chiki bace bende ni ? najiha nak minta maaf sebb najiha buat chiki mcm tu . 
tpi , najiha hope chiki dpt awek lagi perfect ok ? najiha buat semua ni bukan nak sakitkan hati chiki ? 
najiha buat mcm ni sbb najiha taknak chiki lagi sakithati dgan najiha . Sorry , najiha buat mcm ni sebb najiha nak jage hati chiki . Sorry again  ;'( takecare . kbai