Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Benci tiada kesudahan .

Assalammualaikum  

Hello to all yg tak pernah berhenti view blogger kita , Thanks alot :)

Okay , firstly aku nak warning budak yg aku nak update pasal die ni 'kau jgan ingat aku suke dkat kau ok?' ingat tu , aku takan suke kau langsung weh . kalu kau rase aku suke kau and tegedik dkt kau wooooopsss kau silap ! sape kau aku nak suke ? sape kau aku nak tergedik ? and sape kau aku nak ? haaa ? aduh . 

Aku meluat tgok kau weh , sumpah meluat . knape lah kau muncul dalm hidup aku kan ? haih . kalu lah kau tak pernah muncul dlam hidup aku ? aku lah perempuan yg paling bahagia dalam dunia ni weh . setiap ape kau buat , setiap ape kau nak , setiap masa and ape yg kau tgok aku makin mnyampah . tgok muke kau pun aku dah meluat . semenjak aku tahu kau perasan yg aku terhegeh dgan kau . kau sape aku kene hegeh2 ? haaa ? kau sape ? bagi aku , kau tu bukan sape2 lagi .

And aku certe psal kau ni pun bukan sebb ape , sebb aku meluat dgan kau . aku dah meluat nak menghadap muke kau setiap hari . bila aku tak nampa muka kau sehari 'ya allah' dunia ni mcm tade pape . aman je , nyaman je , and tenaaaaaaaaaaaaaaanng je weh . kau tahu tak ? tahu tak ? kalu kau tahu faham2 lah ok ape yg aku cakap ni . kau bole kan jgan tunjuk muke kau dpan aku ? bole kan ? aku mintak sgt jgn muncul dpan aku . act , aku bukan lah over . tapi , aku sakithati dgan kau . tapi , aku tak tahu sbb die . aku rase kau ade bela hantu kot . sampai aku myampah , meluat , geli and aku rase mcm nak je hilangkan ingatan aku pasal kau sorang je . series , kalu diberi peluang aku nak sgt hilangkan ingatan aku pasal kau . biar aku aman , and kalu aku tepandang kau pun tade lah aku meluat sgt kan ? dosa aku pun kurang . betul tak ? betul lah tu . haha .

So , aku mintak sangat kau jgan lah bajet nak luahkan perasaan kau dkat abg long kawasan kau tu ok ? kau ingt aku takut ke ? aku tak takut , tpi aku just terasa je . yg abang long kau tu bajet sombong , ingat die sape ? ingt die playboy aku heran lah ? haa ? aku tak heran lgsung . yg aku heran knpe die berubah . mesti kau yg bnyak certe pasal aku dkt die kan sampai die nyampa je dgan aku . honestly , aku nak cakp 'Ade aku kesah?' die layan ke tak ? haaa ? hahahahahahahha . 

Sorry to say la weh , aku kalu dah benci org sampai bila2 aku benci weh . series aku cakap , and kalu aku nak maafkan kau pun , aku rase susah ! susaaaaaahhhh sgt . sorry again ok ? sorry sgt . kbai

P/s : Lastword , I HATE YOU MORE THAN EVERYTHING -.-t #middlefinggerUp .