Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Blurrr -___- ta faham diri sendiri


Hey , assalammualaikum . Jawab jgan ta jawab pula k ? hehe . Terima Kasih . Actl , aku na certe org yang penah aku benci gile babi tapi muncul balik dalam hidup aku . Hurm , firstly aku na tanye knpe aku perlu ingat die tu erk ? sumpa aku pelik . aku da ade bf ? so , knpe aku ingat die lg ? haha ;'} kelakar je dow . series kelakar , die bukannye special pun dlam hidup aku skrang . tpi , aku teringat dkat die je . k ?

Aku tahu sbb ape ? aku rase sbb die bomoh aku la . hahahahahahhaa -_________-  bajet je aku ni . sape je la na bomoh aku dow . haha , joke k ? okey . secara jujurnye aku bnyak gile kenangan dgan die . ahhah , tapi kngan pun bodoh2 je la . haha , tapi aku muskil la knpe aku kene ingat die ? sebb ape ? why ? why ? why ?
sbb aku rindu die ke ? Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggh , tana aku rindu die . sakithati je rindu die . kalau korang na tahu pun  , aku ade bf ni mcm tade je dow , jentle aku cakap . hurm . rase na nages je . die lgsung ta ambik tahu pasal aku sbb tu aku ta bole na rindu die . Hurm . K ? aku try rindu die if aku boleh . hurm . sedihnye . okey sambung , mcm mane na buang rindu aku dkat die ? haduiiiiiiiiiiiiiiii

tension la sial , aku na tukar num baru lerr . boleh ta?  hhaha . suke hati aku la na tukar ke ta ? ape hak korang betul ta ? knpe aku kene tanye korang ? ahahahahhaha . Gurau k ? hahaha . Jgan marah , nnti ta omey ;] heheh . malas la aku na bajet2 certe pasal ni . yang aku tahu aku benci die sbb die da kurang ajar and cakp mcm2 pasal aku . k ? Aku benci kau . Aku ta rindu pun dkat kau , aku akan lupakan kau la . wekkkkk :P hhahah . kbaibai ;]

P/S : Haha , Aku sekarang tengah blurrrrrrr -___________- Kelakarnye . hahaha