Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:






Hello blogger . wowww , rindunye na update blog oh . berhabuk da blog aku ni -_-' hakshummmmm . sobsob . banyaknye habuk . #amboi , overnye aku ni . hihi . gurau k ? Hi , korang mesti rindu dkat aku kan ? Omg Omg . imissyoumore -_- yg ta rindu tu buat2 rindu pun jadi lerr k ? Tenkiu :) hahahahahaw . aku merepek . layan kan aje k ? Good

Act , aku baru je balik dari Morib . huhuw . well well bercuti . dgan kekasih hati sekali cuti tau ;'( sedih . dah 3 days ta texts ta kol . ta tahu die buat pe . mengedik kot dgan awek indon . hihi , gurau sayang ;] btw , die bercuti dkat indon . jauh kan ? nasib la kau dpat awek yg penyabar mcm aku ni sayang yg sanggup jauh dgn kau . aiceycey . suwitt ta ? ta suwiit ? ade aku kesah ? :P

Aku bosan ah sorang2 , now ni aku tgh bosan tau die ta text aku ta kol aku ? if ta ? selalu kol selalu texts . hm Rindunye rindunye -_- mesti korang pnah rase ape yg aku rase kan ? aiceycey . Overnye ;] tape layan kan aje . hihiw , aku ta tahu la die rindu aku ke ta dow . hope die rindu , hope die dapat rase uh aku tgh rindu die .

Omg omg , lupa na certe . aku na buy something tau untuk die . tapi , aku malu na belikan present untuk die . Act , aku dgan die na masuk 1Months . Pejam celik pejam celik da na 1Month . tapi , bg aku lamenye . baru na 1Months . knpe ta 1years je ? adoi , lambatnye . okay sambung ---> na beli ape erk ? malu ah na belikan untuk di . takut die ta suke je . lelaki suka ape erk ? Patung suke ta ? hahahahah -_- aku buat lawak ? ta k ? hahahahaw . omeynye najiha na bg balak die Patung , biar die main2 dgan patung tu ;] hiihihihiw .

Errrr , maseh fikir na beli ape untk die ? Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ? i got it . tahu da na beli ape ? korng na tahu ape ? die dua barang k ? korang teka la k ? hihi . teka tau ? nnti da dapt jawpan bgtahu aku . tana bgitahu melayang Ipad2 untk korang . hahahahaaw ;] na ta na ? so joined it . hahahahahahaw . melawak . aku na beli bende yg lelaki selalu pakai . ape die ape die ? shuhhhh . biar la rahsia k ? kboi

P/S : Sayang la orang yang sayang dekat kita k ? sumpa ta rugi langsung ;] Iloveyou Chiki <3