Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:






Chiki , name aku pnggil die if mls na ckp sayang2 . senang ckp time mrajuk dgan die . 
omey kan name tu ? hhew . tgok org die la . hihi , btw na certe macm mane kenal die semua bole ta ? if tana tahu jgan ah bace k ? senang . hihi (:

Okay , firstly time tu dkat Dorani . die na sagt texts dgan aku . tpi , aku je mals na layn well time tu ade bf . haish , nasib time tu ade bf kalu tade memang da lme aku couple dgan die . eceh , okay sambung . pastu die da mcm giveup aku pn layan ah die kjap . hihi , then die ade text mcm ni mula mula --- >

Him - hye awk
Me - no respon
Him - knp ta reply 
Me - no respon jga 
Him - awak ? 
Me - no respon lg
Him - awk na ckp knp awk sombg sgt ? 
Me - haha , 
Him - Giveup 
Me - jom la text :p
Him - bla bla bla * taya tahu la yg slanjutnye :P

Hihi , after that story bermula la kisah aku dgan die . haha , sejak tu aku selalu text die . walaupn time tu aku ade couple . tu bkan curang k ? time tu just kawan je . series kawan . sumpa , hha . ta pandai na curang2 ni . takut ah -.- haha . then , satu time tu die ade ckp 'tade bf ke?' kebtulan time tu da break dgan bf . haih . ape lg dogan copeknye aku ckap ah 'SINGLE SINGLE' haha . die pun dgan bangganye na tackle aku . sehabes boleh la . seblum tu die mcm na tana je layn aku , myb sebb aku pn mcm na tana je kot layan die . sorry sayang . hihi , after 3 days die na declay dgan aku . aku pun accept die pde tarikh 26 DECEMBER 2011 (;
auw , tarikh yg ong maaaa :P eceece gurau . hihi . omey je . tpi , time da couple tu aku rase mcm ta couple je . sedih oh ('; aku tahan je . series aku tahan je time tu . sebb aku mlas da na couple . hope die yg trakhir . series . blajar untuk trime die seadenye . if die baik aku baik , if die pandai jge aku ? aku akan cube untuk jge die mcm mne die jage aku . topic lari . sambung2 , 

Pastu , lame tu kiterang ta jumpe auw 2 minggu couple baru dpat jumpe . jumpe time tarikh 7 Jan 2012 auw , first meet malu gilerr babeng ah . sumpah , time nampa die tu aku dlm krete na pi bngkel pakcek aku die pun ade then die baru na naik krete na hntr motor die dkat Sungaibuaya . ruma die la -.-' sblum tu aku da keluar dari kerete auw die still ta nampa aku . haih -.-' sedihnye . sumpa weh , die bole ckp dkat aku yg die ta nmpa aku ('; tahan je dlm hati ni . tape , aku maafkan die . walupn die ta minta maaf , kne ckp baru minta maaf . hihi , blurrr -..-' then , aku pun lege la die blaa dulu kan ? sbb malu punye pasai . yela first meet kot , sape ta malu . haha , tipu ah first meet ta malu an ? haha . jujur ni . then , die da hntar moto die kat sungaibuaya tu , die dtg balik . pastu  , aku dgan jantung yg bdebar . . ..  oppppppsss (!) seblum sampai kat bengkel pakcek aku tu , punye la aku tacap punye tacap auwww . haha , jgan memain . act , bkan makeup k ? cume kemaskan diri . ecece . k sambung , time jantung dupdapdupdap uh , ape lg aku pun berlari ah masuk dlm ofice pakcek aku dgar lgu skuatkuat hati . tapi , time tu die pun malu . ta jumpe aku , takan ah aku yg na kene pg kat die kot an ? so , aku ego . die ego . haha , makcek aku time tu balik jap . after die dtag balik kat bengkel aku uh , die yg tolong aku berckp dgan 'CHIKI' ni . malu punye pasal tunggu makcek aku dtg baru dpat ckp dgan die and tgok muke die yg 'Alololololo, omeynye cair itew' haha . sweet ta ? (: korg na tahu time borak dgan die die ta pdang muka aku sgt . sekjp pandag aku kjap ta . haha , malu kucing la kate kan , haahaha (: tape aku ta kesah . aku pun malu juga sayang , so deal ah kan ? hihi . sambung , borak punye borak die panas duduk kat tmpat kitrang borak uh . na tahu kat mane ? Dekat blakng bngkel , yg penoh dgan moto lame and besi lame pastu tade kipas . fuhhhhh , panas glerr . then , die pun ckp 'B, kite lepak dpan je ah k' taik die lpak dpan ape , die tinggalkan aku . aku kelain , die kelain . haih , tape , i forgive you :) 

then then , lame uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh die na balik da . adoi bosannye . die panggil aku pastu aku dtag then die ckp na balik . aku pn buat muke sedih #alooo sedihnye . haha , then , die cium tangan aku aku salam die . hahahaha (: then , die balik . Coppppppppppppppp , sblum tu die ckp malam jom kelua . aku okay je . kbetulan ade karnival kat sane . ape lg plan date ah (: hahahaha , sweet ta ? ta sweet pg mampus sane k ? ade AKU KESAH ? :P then , die balik . 

Pukul 7:50pm die dtang ruma sdre aku , aku pun nasib baik da siap time tu . dtang awal sgat doh . hha , pdhal karnival tu tutup pukul 12 lambat lg . aku pun duduk je dlam ruma kjap . biar die tunggu luar dgan adik sdre aku pnye boyfren . hahaw  , alololo . sianye kau kan ? :P then , pukul 8.00pm kite grak . kau pun time tu da letak motor kau dlam ruma . then , gerak cpat2 . haha , nnti nenk bebel . 

Thenthen , haha . brape bnyak then la kan ? tape bace je bace je (; nnt aku bg coklat k ? (: okay sambung , ktrang pun jalan la berdua sambil hold hand . cewaaaaaaaaaa , maluu maluu . tp die jlan cepat sgt ah , padan muke kene tolak dgan aku . na cpat sgt kan ? jlan jlan . org suka sgt tinggal sorg2 kat blakang syg :P hhaw . mcm tu ah aku ckp dgan die . tahu plak jlan plahan . sengal , na kene suap je dulu mamat uh . baru faham , tpe . pape pun die bf aku . aku jge die (: hihi , then da na sampai uh kterang jalan pusing punye pusing . brhenti dkat wayang terbuka kat karnival uh , ush . time tu die cari kerusi untuk aku . sbb na join tgok certe tu . hehe , certe 'HANTU BONCENG' haha . sgal kan ? mcm tade certe lain je org sane uh . bosan . tpakse borak bogok dgan sayang aku tu . borak2 , pastu snap picture . ewaaaa (: comey auw gmba uh . tp muka aku je ah omey . die ta omey lgsung , haha :P ta reti buat muke . hihi , gurau . DIE OMEY SGT . hihiw , bg aku die omey sgt . kalu bg korg aku ta tahu ah . hhaw (; Bogok (!) picture tu nnt aku msuk kan k ? 

Pastu , da bosan ktrang beli makan pastu jalan cari pot na makan kat ne , dapt pun pot . haha , atas tangga . alololo , best . nmpa lampu2 krete lalu lalang . cantik ah , #cantik la sgt kan ? hhaa . then , makan makan jap borak pastu borak lg . gelak lg , snap picture lg . tuptup da pukul 12.00 alooo , semua da balik makcek pun da na balik so , kne balik . seblum tu makcik ajak naik kreta tpi ta muat . pastu jlan kaki dgan hero aku . haha , tuuu yg atas tu la . sape lg ngek :P Seblum tu juga , aku tgah makn kebap auw , ade lg skit . pastu . . .. . . teka aku buat pe ? hahah . SUAP DIE LAH (: Alolo , suwittttttnye . 

Sambil jaln tu borak jap , na tahu ktrang borak ape ? --->

Me - Haih , 
Him - knp ? 
Me - iloveyou *plahan mcm bisik
Him - iloveyouto *plahan mcm bisik jg 
Me - muah *gune mulut je 
Him - Ta kne
Me - muaaaaaaaaaaaaahhhx 
Him - hihi , *buat mke omey die :P

Hahahahahahhahahahaha , pipi je k ? hahah . bkan tmpat lain . haha , pastu2 da na sampai ruma tu die cakap ---> 

Him - jge diri leklok balik esok ok ? 
Me - ok 
Him - na sayang sikit 
Me - senyum lebar 
Him - Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh 
Me - gelak 
Him - na syg lg skali muaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh
Me - senyum lebar (;
Him - B wangi la 
Me - mesti la awek sape 
Him - senyum . b malm ni na mcj ke ?
Me - suke hati la 
Him - taya la erk ? org na main snuker 
Me - okay 

hahahahah , melawak kan ending malam tu . hahaha , bodoh2 je . haha . tape bsyukur ape yg ade k najiha  ? hihi . then , die isap rokok jap baru die balik . ta salam punnnnnnn :( nages . sebak . sedih semua ade time tu . tapi , hti suruh sabar :) tape slagi aku bole sabar aku sabar k sayang . pape pun best malam tu . best sgt kau comey , comey kau pujuk aku . haha , kalu meet kau lg na kau pujuk aku mcm tu lg k ? aku sorg je bole tahu die pujuk aku cene . hehe , secret . omey omey <3 

pape pun aku sayang die sgt , blajar untuk setia , and tana lg laki lain . stop la , if break dgan die ni aku sggup single sampai besar . malas da , malas da na couple if break dgan die . tana sakithati lg ? hope die dpat jage aku , ecececececece :) 
kau sayang aku , kau jatuh cinta kat aku kan kan kan ? hahahaha . omey je ayat die . 'JATUH CINTA' haha , suwittttttttttttttttnye . loveyousayang , loveyousomuch . dont leave me k ? (: muah muah 

P/S : Awak , ranking kene jage tau ? jgan lupa diri . main motor tu leklok . jgan sampai patah2 tau , itew sayang awak sangat2 . hhew (: loveyoumylastbreath :) ihopeihopeihope die ptame and trakhir .
JGAN LUPA BG KITE TEDDY BEAR :)