Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




1Months -________-


Morning Geng ;3 Ape khabar ? act awal gile la aku bangun harini . sebb ape aku bangun awal harini ? huh ? pelik ta pelik ta ? if ta pukul 12 atau 3 paling lambat aku bangun ;3 Woooopps , anak dara ape la aku ni kan ? act aku penad doh . ta tahu knpe ? setiap harini na penad . okay , balik dkat 'knp aku bangun awal?' hihi . baby aku kejutkan la . haha , bukan baby yang uwek uwek je keje tu erk , ni babyboo aku ;] hihi . Die texts aku , lagu mecj aku da la kuat na mampus . bole pecah ruma  , tu yg terbagun uh . die hanta texts je -___- ta kol pun . Krdt tade la kot ;] hehehew . tape , adlist die ade juga upaya na kejutkan aku ? korang ade ? :P

firstly , aku happy sangat harini sbb die da texts aku . 4hari woiii ta texts ta kol . act , die da sampai KLIA tu die da kol aku gune hnfone ayah die . hehew , time tu aku main angkat je kol , so ta tahu sape la kan ? na tahu perbualan yg mcm 'Pfttt' aku dgan die , lets check out :P #Over pula

Aku : hello ?
Him : Assalammualaikum B ? 
Aku : walaikumsalam .  haaaaaaaaaaaaa ? sape ni ?
Him : Chiki laaaaaaaaaaaa .
Aku : -____- sape ta kenal ? #sesaje bagi panas
Him : Ape yg ta kenalnye -___-
Aku : hahahahaw , gurau . huh knpe ? #ayat na gaduh , pdhal dlam hati suka gile 
Him : sorry fone orang batery low , nnti org da sampai ruma orang texts tau ? 
Aku : Okay okay , 
Him : kbye , assalammualaikum . tottttttttttttttttttttt tottttttttttttttttt -___- 

Ending macm cilako pun ade juga . hahahahaw , tapi aku ta kesah pun sebb time tu die na cept . na cepat balik ruma . hahahahahaw . geram oh , dapat dgar suare die kejap je . hahaw -______- .
Seblum terlupa , harini 26/1 aniversery aku dgan Muhd Alif Hafifi 1Months , sumpa kejap gilerrrrr hahahahahaha . iloveyou :*

#act , aku tade mood na certe pasal die . nnti ah aku certe . na kene cepat bla . adik bradik bgaduh . aku pun na ikot campur juga . kboi -______-