Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Takut :'(

hey , aku najiha . jyeah , mesti la korang kenal aku ryte ? yang ta kenal aku bia pi kat dia . kesah plak aku kan ? hihi . aku n  a certe pasal takut nie . ayoyo , memang takut . amat takut sayanggggggggggggg :'( stgah mati aku sayang die . seriesly oh -,-'

okay , since 16 until 17 ptang aku gaduh dgan muhaimin . omg , gaduh besar . 16/12 malam tu da baik da kjap pukul 4 mcam tu da baik . ending fone pun 'iloveyou muah muah' semua . nages nages semua la . ayooyoy , bukan na cengeng , tapi air mata na kelua da memang ta boley na buat pe la kan ? hurm . sedihnyeeeee , kiterang gaduh sebb laptop . ayoooooo , babi betul laa . haha .

aku just nak cakap yang aku sayang die , aku cinta die , aku tana khilangan die langsung . mulai harini aku da tana jadi perempuan yg janji keling ! fullstop ! aku benci jadi mcmtu sebb die pn benci+menyampa . aku sebak dgar die cakap mcam tu . hurm , sedih gilerrrr :( hurm ,

aku tana kehilangan die . die sgala galenye bagi aku  . Muhammad Muhaimin , iloveyousomuch sayang . walaupape pun tejadi kau hak aku , that's my promise and i takan tinggalkan you . muahhhhhh <3
hope kita kekal okay sayang , jgan tinggalkan i okay ? i janji  akan jadi perempuan yang amanah an pegang janji . iloveyouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu .

(hayati lagu blog saya okay)