Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




comel ? Err .

choy , da lame gile ta update doh . induuuuuunyee , haha . poyo jea aku ni kan ? suka hati aku la . kau kesah ke ? kesah ? atototo , carryingnye korang nie ? ilappchiu ;'* hihi , poyo jea . mesti korang tetanye tanye knpe aku tulis title aku 'comel' ? err , aku ta suka lelaki yang suka perempuan sebb comel jea . sumpa menyampa gile . bila orang tu ta comel tinggalkan die . what the hell ? mcam gampang jea kan ? kasi pancung laki mcam tu . lame lame awek kau yang cantik lgi tetarik tu tua juga . tade gigi , da monopaus juga . aku certe sebb aku ta suka dgan lelaki mcam tu . kawan aku sdare aku semua kne mcam tu . aku benci la -.-' Err  , 

kalau aku kne macam tu , simpang malaikat 44 na couple dgan lelaki lagi . baik couple dgan perempuan . haha -.-' kalau aku kne la . tapi , aku tahu bf aku sayang aku bukan sebb comel jea . ngehngeh , jgan jeles ;3 kau jeles ? kau punye pasal k . haha , aku ta ambik pot . haha , kepade lelaki yg hensem semua #hensem ke ? atok aku lagi hensem kot . haha , jangan la korang sia sia wanita yg ta comel mcam korang ke ? satu hari nanti korang akan nampak kecantikan dorang k . percaya la cakap aku . sebb da ramai yg mgadu kat aku yg couple couple da break down okay . so , lelaki stop main kan perasaan wanita yang lemah ;3 #for mybf , jgan terasa , awak baik bagi saya okay sayang ;3 haha , 

Lastly , sayang orang yang sayang kita tanpa melihat paras rupa okay kaum adam ;3 ingat pesan najiha ni K , aku bukan na mgajar korang cume na bagi advice je . tana dgar meh aku celop muka kau kt jamban sampai lemas , then kau mati ta dgar da aku membebel lagikan ? haha . dgar orang yg kat sane membebel k . Faham2 je la K . haha , yg ta faham buat2 faham okay ? hahahahhaha ';3 kbybye (y)