Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:






Assalammualaikum , yeay . done edit blogger aku ni . fuh , berape jam aku edit blogger ni auww . aduh , pening kpale hotak , bnyak halgan plak tu . wahai , blogger untung kau dpt owner mcm aku ni tau . bsabar dgan ape jua hlgan untuk mncatikkan kau . haha ;3 gedik jp (y) okay , act aku na certe dgan korg yg hati aku da tetabt dkat seseorg ni . knpe hati aku ni cpt je erk tetabat dkt someone . pdahal aku tgah tunggu buda ni tau . alaa , ade la buda tu . hurm . bgang laa , hati sebak , fikiran ta menentu . hurm . dont giveup najiha . kau ikut kate hati .

okay , aku tanye korng la ? perlu ke kita suka orang yg ta suka kita ? and perlu ke kita rindu orang yg ta rindu kita ? aku just cakp je . aku ta tuduh . kalu la org yg aku tunggu tu betul2 na dkat aku balik mesti die akn tahu jawpnnye kan ? aku ta paksa dgan ape jwpan kau tu . kau na bgitahu kau bagitahu , if tana kau fikirkn la k ? aku ta pakse ? and aku ta suka na memaksa :) itu saya . Hurmm . knpe erk hati aku tetanye2 na suka ke ta dkt org yg hati aku da tetabt kat die tu ? adoi . peninggg . aku certe ni bukn na bajet dgan korg okay ? luahan hati . kalu ade yg bace buat muke taik tu ? da cukup ! sampai sini je kau bace k? seblum muka kau tu aku tepek dgan taik lmbu na ? tana kan ? so , go (y) maksud aku sape yg buat muka taik la . hihi , sape yg rase ape yg aku rase ni korg bgitahu aku tau , aku sedia mndegar and aku juga akn luahankan . 'Sesi luahan Hati' hahahaha , sengal

okay la , kalu korg rase korg baik korg certe tau pasal ape yg korg rase mcm mane aku rase ni k ? aku sakit la , sakit hati dgan semua ni , ecehcehceh . ayat aku na fell je kan ? eh , semestinya la kan ? untuk stalker yg terhebat aku ni la kan ? hihi . ilapchiu . hihi ,

P/S : yg ku tunggu akan ku tunggu , yg dtang tabatkan la hati ku sampai bjaya k? hihi :) siapakah die ? shuhh