Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Aku & Dia

choy choy choy . haha , ta tahu nape harini aku na update blog . haha , selalunye tanak update doh . well , penad kan -.-' ngehngeh . 'Aku & Dia' ? haha , tahu aku dgan sape ? haha . takan aku dgan kau pula kan ? mesti la dgan si dia ;3 Teka laa sape . ngehngeh .

Okay , aku na certe skit pasal die . hihi , sape yg dapat bace tu beruntung aa . jap , ape yg untungnyekan ? okay . aku merepek now . hihi , Adoi . Si die tu muhaimin la -.- da jgan tanye wimasss itew ;p . Aku kalau jumpe die , errrrrr . ta sah if ta gaduh dor . na gaduh jea , haha . geram . aku pun layan je la gaduh die . kalau gaduh dgan die , walaupun die yang buat aku mesti die yg mrajuk , aku na mrajuk ? memang tade chan langsunggg -.-' Haha , tape tape . aku tetap pujuk kau juga sayang . ngehngeh , aku sayang kau mesti aku pujuk punye .

aku na sangat kau selalu ade dgan aku , aku na sangat kau sentiase teman aku walau mcam manepun la . hum , tapi kau and aku jauh . dapt jumpe pun seminggu sekli . err , rindu dgan kau . rindu sangat sangat . aku hope kau sayang aku mcam mane aku sayang . and kau hargai aku mcam mane aku hargai kau okay sayang ;3 iloveyousomuch sayang ;'3 muah muah muah <3