Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




New update ;)


Hey guys , haha . Sorry laa cause dah lame tak update blog ni . well , busy study for pmr ni . Buy laa sangat . Puii . haha , now ni aku dah malas nak fikir bende lain selain belajar . seriesly , ape yang cikgu nisa cakap tadikan , buat hati aku terbuka nak belajar gile . adoii . malas lah nak update bnyak-banyak . tapi , aku banyak gile certe . 

Okay firstly , pasal dekat sekolah . sekolah aku now banyak gila dah berubah . haha . konon laa . haha . before that , aku dah tak couple lagi dengan budak sekolah aku tu . hurh ! sebab ape ? shuhh . jangan tanye laa k , aku malas nak certe about that . aku just nak cerite about 'HE' haha . seriesly laa , aku tengok die rase macam lain . haha . dulu punye laa gaduh gila babi , now ? Er . hope tak angau . haha . 

Er . okay laa , malas nak update banyakbanyak . membosankan , haha . tak tahu nak cerite hape daha . haha . so , when aku tak busy aku update ye blog ni . korang yang banyak berjasa and stalker dekat blog aku yang setie semua ni , thanks tau ;) haha . Ececeh , bajet je ;p haha . Takecare yau . Loveyou all ;) kbai