Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Diam Diam aku jatuh hati padamu ;')

DIAM DIAM (!)

Seseorang tu datang dalam hidup aku tibatiba . knepa baru sekrang aku nak suka dekat die ? please bagitahu aku yang kau suka aku juga weh . hum . aku tanak syok sendiri . seriesly , haha #bajet nak sedih je aku ni . tapetape . hum . Aku suka kau semenjak kau tibatiba baik dengan aku . seriesly , aku suka gila dengan kau sebenarnye . tapi , if kau tak suka aku tape lah k , aku akan stop suke kau k .

aku tak nak lah jadi budak 'SS' aku malu . hum , aku rase macam nak jerit je . hum , tapi aku kene sabar sebb bersabar tu separauh dari iman ;') aku rase juga mcm nak je jujur dengan kau yang aku suka kau . bair lege sikit hati aku ni , hahahaha . kalau kau tak sika aku dah . aku boleh stop suka kau and lupakan segalegalenye k ? hahahah . seriesly , aku hope aku boleh lupakan kau ;') minta sangat if kau tak suka aku laaa .


AKU TUNGGU JAWAPAN JUJUR DARI KAU (!)