Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Boo's ♥



Halooooo , Fuhh penadnye bulan puase ni . panas pula tu , kenape tak hujan erk ? Hm -,-'. . . . . . . . . .
kenape lah bosan sangat harini -,-' . aku tak tahu nak buad ape sekarang ni . ya allah , sakithati pun ade juga harini -,-' ade adik , tapi peragai macam taik . Frekkss . pfffttttt -.-'

Aku rindu gile dekat kau , Rindu sangat . Eceh , haha . sekarang ni jarang bergayot kan ? texts je memanjang . Well , ekonomi merosot . so , duit tak masuk . haha so , dapat texts jela . btw , kau sekarang dah berubah sikit . berubah kau tu , buad aku sedih . Yela , dulu kau okay je . sekarang kau dah tak macam dulu . #Fikir lah sendiri yee . aku malas nak cakap , nanti bergaduh . tahu sangat dah , if gaduh pun aku je sekarang minta maaf dekat kau . #Iklasssss <3 tapi , aku rase macam pelik lah . bukan ape pun . hope kau berubah balik macam dulu . okay ,

Walau ape pun terjadi  , aku hope kita tak clash -.-' aku sayang kau , sayang sangat  . dulu , aku tak pernah sayang kau macam ni . dulu aku tak sayang kau sampai  macam ni pun . tapi , dulu aku sayang kau juga . tak macam ni lah maksud aku . hm , sebb dulu aku tak percaya sangat dekat lelaki . Sebb bosan aku break dengan kau , then aku tak pernah couple dengan orang yang aku dah break . Sebb tu aku sayang kau gila babi . Sebb kau still sayang aku macam dulu . Aku hargai ape yang kau buad dekat aku sayang ;') i'm swear .

Aku malas dah nak clash dengan kau buad kali kedua . okay sayang , mampus lah kalau kau nak marah-2 aku ke or what aku tetap sayang kau macam biase aku sayang kau . Means sayang gila babi lancau ;D
Aku janji aku tak kan wall dengan laki lain , aku tak kan tipu kau , aku akan jujur dengan kau setiap masa , aku akan bagitahu ape yang aku buad okay ? Janji .

kau kena tahu yang kau tu terpenting dalam hidup aku , sumpah . kau yang terpenting sekali . aku tak nak kau hilang dalam hidup aku , nanti aku akan benci kau . seriesly , aku tak nak benci kau . Tak nak , aku sayang kau . #berape banyak sayang lah kan ? haha . iloveyousomuchsayang . Aku hope kau takkan tinggalkan aku oky sayang . aku sayang kau , kau jangan cakap lagi 'Aku tak sayang kau bagai' oky ,

#Iloveyouuntilmylastbreathsayang i'm promise <3