Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Thankyousomuch ♥

(Click untuk lebih jelas)


Oky , fistly aku nak cakap dekat lelaki yang tak faham bahasa yang aku cakap aku ade 'BOYFRIENDS' . korang tak nampak ke aku ade buat relationship dekat fb tu ?  pelik --' setahu aku , aku dah terang2 aku open relationshipe tu untuk membuktikqn yang aku dah ade bf . aku tak reti nak cakap banyak2 kali lah wahai manusia yang diciptakan allah sebgai lelaki . Eiii , aku bukan ape . aku malas nak layan , aku tahu ade lelaki yang nak kawan dengan aku , tapi ? perlu ke tanye aku ade bf or chat macam siall bagai semua ? adoii . please lah weh , aku malas nak bagitahu banyak kali . aku hope korang faham ape yang aku sampai kan . k , bye

#Aku sayang orang yang faham aku or betul2 nak kawan aku walau mcm mane care die nak kawan aku ;)