Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Terus Mempercayai ♥ ;'(


Setiap hari , setiap min , setiap ape yang aku buad dan ape yang aku cakap mesti ade yang tak kene kan sayang ? okay . i know that . btw , you no what ? aku tension if no have understanding between we . hm , Aku malas nak gaduh dengan kau weh ? aku takut one day aku dah tak tahan sangat dengan kau , relationship kita makin 'EBB' hm . aku tak nak jadi macam tu  . Aku tak tahu ape yang kau buad dekat sekolah , tapi ? aku akan keep on believing you walau ape pun yang terjadi . Aku hope kau tak tipu aku , sebb aku percaya kau sekarang ni , jangan lah kau buat aku tak percaya kau . aku tak tahu ape yang aku tengah cakap sekarang , tapi ? aku just luahkan ape yang aku rase . ;') Hope you understand that i convey . oky , hmm ;(  

#yes , and i know everytime i say i love you, i'm really trying to say so much more than those three little words . i'm trying to say you mean more than to me anyone else in the world <3