Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Same je ;')

Lelaki sekarang ni memang tak boleh pakai ke ? kenape asyik nak sakitkan hati perempuan je ? Eh , matang lah sikit . Perempuan pun ade perasaan juga . jangan asyik nak selfish je keje korang  . korang tahu tak ? aku tengok sekarang ni perempuan je yang  banyak terhegeh2 dekat lelaki . Haihhh --' Ape lah lelaki ni . #tapi , aku tak cakap yang semua lelaki macam tu ek ? sesetengah je ;) jangan terasa pula . 

perempuan jangan lah asyik nak mengedik je dengan lelaki lain or what ? sebab lelaki ni akan menyampah dengan kita kalau peragai kita mcam tu . Aku bukan tak support perempuan , sebb aku tahu semua perempuan bukan macam tu right ? setengah orang tu mesti lah kene faham boyf korang tu . ape yang die suka ape yang die tak suka , then if die betul2 dah tak sayang kita ? jangan awak terhengeh2 kat die lagi . just ignore ataupun just leave he , and miss he only ;') saya hope jangan lah perempuan yang bunuh diri and hancur sebb lelaki . 

Lelaki/perempuan jangan ego and jangan lah terlampau kongkong lelaki , mesti dorang tak suka . Jentle , perempuan/lelaki ni tak boleh dikongkong . then , if lelaki/perempuan minta maaf terima lah dengan iklas , tak susah pun kalau terima maaf dorang tu . tak mati pun kan ? sebaliknya akan jadi mcm isi dengan kulit ;) PERCAYA LAH

#Jangan buad bnede bodoh or what after break with your Boyf  . k , bye