Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




please : (

firstly , aku nak cakap . aku ade kau sorang je . aku tak tahu lah kau kan ? kenape ea ? bila kita gaduh mesti kau buat-2 macam tak ade ape-2 je . kau fikir aku ni tak ade perasaan ke ? kau ingat senang je aku nak lupakn benda tu ? weh , kalau aku ni jahat lah aku dah lame ignore kau dalam life aku mcm tu je . tapi , knyataannye aku still sayang kau walaupun peragai kau macam tu . aku still sabar weh . aku malas nak fikir , tapi ? bila aku duduk termenung mesti teringat bende tu . kau tahu tak weh ? aku tak pernah pun buad lebih-2 mcm tu . Aku dengan kau pun tak buad mcm tu . Please lah , ubah lah diri kau jadi orang yg ^&^%$%&%#$ sikit . Aku hope kau faham ape maksud tu . hmm ;'( sebb aku dah tak tahan sangat . asyik orang cakap bende yang same pasal kau dengan budak tu . kalau aku ni muka tebal , dah lame aku sound je budak tu . tapi , fikir malas nak gaduh sebb lelaki je . yelah weh , sape tak sakit hati ;'( Please hargai bende yang kau sayang . if kau tak hargai bende tu berlalu mcm tu je . kau yg menyesal . Aku malas nak cakap banyak , sakit hati gila babi . now , aku dah malas  nak tahu pasal hal ni . Confrim aku sakithati . jentle . kalau orang lain pun weh mesti marah . Eishh , ntah lah aku tak tahu nak cakap ape , aku dah terlalu penad dengan permainan ni semua . aku takut kalau aku dah tawar hati dengan kau ? kita punye relationship putus . hm , please faham aku . sekali pun jadi lah weh , sekali je . aku dah tak tahan sangat doh mcm ni . hmmmmm ;'( selame aku couple tak pernah jadi sampai mcm ni weh . aku sayang kau . kau sorang je boyf yang aku sayang weh , sumpah . tapi , aku tak tahu lah if kau tak hargai aku langsung , hmm ;'( takpe lah weh , aku faham kau tu tak tahu nak faham aku macam mane kan ? hmm ;'( sokay lah weh , tapi ? aku nak kau faham aku SEKALI je . tu je weh ;'( hmmm .

#HARINI , ESOK , ESOK , DAN ESOK AKU HOPE KAU BERUBAH UNTUK FAHAM AKU , IF TAK BOLEH TAK PE LAH . AKU FAHAM K , BYE </3