Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Merempit bagai ;)

Merempit ibaratkan berlumba dijalan yang salah , tak begitu sayang ? ;)

Okay , firstly aku lepak dengan sedare aku fitt , haha . kelakar cerite pasal abifuckers tu , seriesly die memang tak matang langsung . haha , kelakar lah oh . ingat orang nak sangat muka macam pakcek bangla jual karpet . puiii , haha . dah habes story pasal t abang sedare aku datang bawak motor lagenda , ecece . aku gairah sikit nampak motor . haha , #nampak motor macam nampak mini cooper . haha , poyo lah sial . haha , then aku bodek lah ape lagi . sekali dapat lah sial , dah dapat tu ape lagi . verooommmmmmmverooommm ;) najiha apple bawak lah . ape lagi . rempit sane , rempit sini ;) hee , then kiterang wrong way . gila lah babi , si alya bawa kiterang wrong way . kalau dah kene langar ? ee , takut . saya tak nak mati katak . heee ;) tapi , malam ni memang best lah sial *29/07/2011 . buat dosa sebelum puase . Terbaeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkkkk lah ;) sayang kau doh Fitt ;)

#Hee , jangan lah jadi mcam kitrang ni , jakun . macam tak pernah jumpe motor .  k , bye <3