Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Menages dapat ape ? HAHA

HAHA , NAGES NAGES NAGES ! ;')

Nages best lah sebnarnye . Kot --'  hmm , kenape aku asyik nages jea . kenape ea ? mula mula pasal die , lepas tu pasal ibu then lepas ni pasal sape pula ? cube cakap sikit ? sumpah aku sekarang 'Cengeng' hmm . sekarang aku nak ambik PMR . then , sekarang juga lah ramai orang nak buad aku nages . hmmm --' kenape aku jadi mcm bodoh now ? ade orang aku sekarang mcm bodoh . asyik nak nages . hmm , aku tak minta pun  nak nages . Air mate ni yang nak keluar . nak buad mcm mane ? hmmm . sebb skrg ramai orang suka buad aku sakit hati . gurau kasar bagai semua  . hmm , terutama sekali orang yang kita sayang . hmmm , so ? now aku kene bersabar je lah . hmm .

dah lah , lamelame aku fikir pasal ni mesti rase mcm nak bunuh diri . dah lah demam . huh , memang sesuai lah . hmmm . Thanks ibu , sebb cakap kaka mcm tu okay . i really really appciate ;'((((((