Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Good Job sayang , Tuihhh

(Click untuk lebih jelas)

Okay , mesti korang nak tahu kan ape function aku letak picture tu ;) haha . okay . firstly , tu aku capture screen blogspot adik sedare aku . oky , now aku nak cerite about what she talking like that ;') haha . Sisto tu aku , Zulnazmi Bin Zulhilmi (Abi) tu budak motorcross bajet hebat ;) haha .#Kenyataan memang tak hebat . haha , budak sial ni bajet-2 nak game aku . dia ingat aku batak sangat ke dengan die ? haha . pembetulan , aku tak pernah couple dengan die langsung . Aku dah cakap dorang ni batak sangat dengan aku sampai kawan-2 die cakap aku awek dorang showoff sane showoff sini , ape lancau lah kan . serabut je . ingat aku suka lah ? aduhai . lain lah hensem .ni  ? muka pun berminyak-2 Eeeeeeyuuuuu t(-,-t) . Then , sekarang ni , adik sedare aku pula menyamar then game die . pastu , adik die cakap yang die kene game ? haha . bapk lawak sial . ingat dengan game kau tu orang terikut ke ? haha . Puiii lah weh , adik sedare aku ni pun nak game kau ? so , memang die tak kan rase permainan haram kau tu . hikhok . aku nak je ludah kat muka kau ohh jantan . bajet macam muka kau tu HENSEM yang tak boleh nak menafikan yang kau tu HENSEM . Eeeee tolong lah weh , atok aku lagi berlipat bertubi hensem dari kau . tahu !!!! Perasan je . Eee ,  Tolong lah lepas ni kau cermin muka kau ? tatap betul-2 hensem ke tak ? haha . mesti lawak punye . haha .

#Kelakar lah kau  , setakat main motor belajar setakat PKPI tu buat ape . hahahaha ;D k , bye