Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Think and hard about it

Assalammualaikum ;) 

Now , aku nak certe skit pasal die --' korang tak perlu tahu name die okay. kalau aku tak bagitahu pun korang mesti tahu punye lah name die kan ? hnmmmm -..-
Aku malas nak story about this , but aku kene certe juga . sebb aku nak korang nilaikan je .
Aku sekarang dah malas nak pakai fone . sebb pakai fone pun bukan dapat apeape pun kan ?
sakit hati je . Ade boyf pun macam tak ade je . seriesly . 
sorry to say lah , kau langsung tak nak ambik berat tentang aku kan ? hmmm --' 
taknak bkorban demi aku langsung -.-' Bapak sedih . seriesly sedih gila lancau --' 
aku malas nak bagitahu sape-2 pasal hati aku or what . tapi , aku dah rase lain gila . tak tahu kenape --' 
Errrrrrrrrrrrrrrrrrrr . Geram je ohh --' 
 pandai lah fikir sendiri mane yang betul mane yang salah and mane yang kene buad mane yang tak payah buad ;'[ 

P/s : Rest selamelame yang boleh ;'[