Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Lalala -.-


Assalammualaikum ; )
Hye readers , sorry lah dah lame tak update blog . well , busy holiday sane sini . okay nak story sikit pasal boy kat atas ni . boy kat atas ni name die ABI , form 3 stay kat tregganu . kehkeh . Firstime meet die time dekat uluyam . tapi , tak pernah nak bertegur pun . aku tak suke sangat layan budak motorcross dulu . *Jual mahal . kahkah . Then , hari tu aku pergi race kat pahang (Bera) aku nampak die . tapi , die tak perasan . padahal khemah kterang sebelah-2 jea . Begonggg -.-' Then , balik je dari (Bera) tu dua hari macam tu lah . aku dapat texts dari die , mula-2 menyamar jadi orang lain . Dah lame-2 baru kantoi . sebb dengar suara , kawan die tu gemuk . takkan lah orang gemuk suara kecik ? tak logic . kahkah . myb , ade lah kot orang badan besar suare kecik . kahkah ! Buad lawak bodoh . --'pastu , mcj-2 . die ajak jumpe . pastu mlas nak jumpe , sebb jauh sangat . Then , 12/6 makcik ajak meet  die . kebetulan lalu depan situ . so , meet jelah die . kahkah , lawak lah die kalau depan-2 . dah lah tak cukup tinggi . kahkah , lawak-2 . so , kterang pun borak-2 kosong . pastu balik . borinkkk -..-' sebb balik cepat sngt . kahkah . Die ni race motor powerrrr , tapi blajar kantoi PEMALAS !

P/s : Aku tak suka die . kahkah -..-'