Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Ha - Ha


Assalammualaikum 

Tak ade motif pun aku nak letak pictures ni . aku just myampah dengan awek die jea . korang nak tahu sape ni ? hahaha , ni lah ABI & awek die WAWA

fyi , aku memang jeles tengok gambar ni . Sorry to say's lah , aku dengan abi bukan ade apeape pun just kawan je . haha , sweet kea ? lancau sweet . i hate he gf . mcm CB ! ingat lawa lah ?  semlam aku pergi shahalam nak tengok adik sedare aku race . then , aku sampai-2 je kat khemah letak motor , adik sedare aku dah nak start . then , nampak wawa --' fuck ! Pandang aku tak puashati lah sial . ape ingat aku cuak lah ? sikit pun tak ade cuak lah . Apeape jgn nak salahkan aku lah , boyf kau yang menggatal okay --'  Aku pun tak ingin lah dengan boyf kau . Aduiii ! aku tak jeles dengan kau pun sebb kau bukan setanding dengan aku pun . kau tu budak-2 bawah umur . sorry to say's bukan nak belagak , bende skrang kenytaan . Even berlaku apeape sekali pun kau salahkan aku , memang aku pijak-2 kau . Boyf kau yang letak name aku dalam hp die bagai-2 semua . yang kau nak pandang slekkk kat aku asal ? macam lah cantik sangat , aku tahu aku comel time kau usyah-2 aku tu . haha , kankan ? dahh tak boleh nak menafikan lagi . Kahkah . fyi , kau cermin diri kau dulu sbelum nak usyah-2 aku okay sayanggg wawa .

Abi tu tak hensem kau tak cantik memang gam lah tu , alaaaaaa . aku tahu kau nak couple dengan abi sebb nak name je kan ? aku tahu abi tu hebt main motor . eleyyy , kau ingat kau hott lah . hott kejadah ape . tu pun dulu abi cakap kau tu HOT-DOH  . *Cantum kan ayat tersebut , lalalala . abi yang cakap . padan muka , memang HOT-DOH pun . lalalaala , kasian deh luuuu . i hate minah yang tak puashati dengan aku sedangkan aku tak buad salah pun & nak gaduh dengan aku sebb lelaki . hahahah , bodohhhh --'

Semlam yang korang date-2 tu , memang aku ade jeles skitt lah . haha , tak bnyk . sebb korang date bukannye sweet pun . just aku bengang kenape boyf kau nak tipu aku bagai ? alahai , ingat dengan penipuan die tu aku termakan lah ? eleyy . mengatuk aku dengan boyf kau tu . Korang date lah ea sampai lebam . aku tahu kau tu perempuan yang paling malang dalam dunia ni . haha , sbb kau dapat boyf yang suka menggatal . Bluekkkkkkk ;D malas nak cakap panjang buang tenaga je . hahah , kbye