Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Gonna miss you kawan



Firstly , aku nak beri salam dulu dekat korang 'Assalammualaikum

Okay , aku akan mulakan dengan story sad aku yang terbaru . Aku ke yang buat di ketara berubah macam tu ? series dulu tak ade niat langsung nak tinggalkan die macam tu je . Seriesly aku tak ade niat ape-2 langsung . aku tinggalkan kau sebab aku tak nak kau mengharap dekat aku yang tak boleh nak bagi ape-2 kasih or what dekat kau . Aku kesian dengan kau , cause tu aku leave you . Tapi , kita still kawan kan ? tapi , kau macam nak tak nak je layan aku kan ? yayaya , aku faham kau dah tak nak layan aku macam mane kau layanaku dulu ryte ? okay aku faham tu ;'[ tapi , tolong lah jangan buat aku rase serba salah dengan semua ni . Please , aku minta sangat dengan kau . tolong lah jadi kau yang dulu . please , aku nak kau jadi kawan yang faham aku , sayang aku sebagai kawan , takecares pasal aku and jage aku selalu sebagai kawan yang rapat macam kau dulu weh . Fyi , aku rindu kau sangat-2 weh . Rindu gila weh . Nak dengar suare kau  , nak dengar kau marah aku , nak membebel dengan kau , nak luahkan pasal boyf aku kat kau and semua lah yang berkenaan semua aku nak story dekat kau weh  . Tapi , semua tu hilang macam tu jea , sebabnye berpunca dari aku kan ? aku minta maaf sangat dekat kau weh . aku minta maaf sebab buat kau terhegehhegeh dekat aku dulu . Aku menyesal gila buat kau macam tu . Aku harap kau maaf kan aku tau kawan ;'] 

Btw , isooooomisssyouuusooomuuuucchh <3 kboiii , takecares . last from me ;']