Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Changes Everythings --'

Aku malas nak update lah --' tapi , kalau aku tak update ? aku nak lepas kan semua yang ade dalam hati dekat mane lagi ? hmm . Aku ni jahat sangat kea ? Aku ni celupar sangat ke ? --' fyi , aku ni memang jahat and aku memang celupar so what ? tapi , seburuk-2 aku ni pun  , aku ade hati & perasan juga tahu tak . sape yang tak ade perasaan tu memang bukan manusia lah tu --' 

Kenape ea kau sayang kat aku ? tu jea aku nak tanye dari kau . kau tahu kan yang aku ni dah bnyak sangat sakitkan hati kau ? and kau juga dah banyak kali sakitkan hati aku . Tapi , aku tak kisah kau sakitkan hati aku . btw , kenpa kau sayang aku sedangkan aku selalu sakitkan hati kau . --' Aku pelik dengan peragai kau . Kalau orang lain mesti dah tak tahn dengan aku . when aku tanye kau kenape kau sayang kau mesti punye lah kau jawab 'Entah lah' kankan ? aku dah agak dah ;') 

15/6 11:30 malam macm tu lah , aku lupa . aku coll die : 

Aku : Hello , 
Die : Hello , 
Aku : Hello 
Die : Yee hello 
Aku : Buad ape ? 
Die : Tak buad apeape 
Aku : Dah makan ? 
Die : Belum 
Aku : Kenape belum 
Die : Tak lapar  , hmm kenape coll ? 
Aku :   ' :O dengan keadaan yang tkejut ' hm , tak pe lah . sorry coll . kbaii . Off ! 

Then , die mecj aku suruh coll aku balik  . hmm --' memang tidak lah kan . Sakit hati korang tahu tak , hanye allah je lah yang tahu bertape sakitnye hati aku ni . Hmm , sumpah sedih --' Aku tahu lah aku sape kan  ? aku minta maaf if selepas ni aku berubah sebab kau . okay --' korang-2 semua jangan lah nak bagi advice dekat aku . series aku tak kan dengar , sebb aku tahu advice tu confrim -AKU YANG SALAH- hmm ,  Kbaii . 

P/s : Awak  , saya minta maaf if ape yang saya katakan terasekan awak .