Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




;')

Assalammualaikum 

Good Morning Readers ;) 
Harini saya ambik cuti , lala . Sajesaje jea nak cuti . Sebab ade dekat rumah nenek semalam . Pastu penad lah , then geografi lakaran je tak siap lagi . Adui , bosan betul lah banyak folio kene buad . haihhh , dengan pafa tak habis lagi . sakit hati betul lah , hm . aku akan try untuk menghafal ;) 

Okay , sebenarnyea aku nak cerite sikit pasal budak bajet hebat --' hey litsen okay jantan , firstly kau ingat aku nak sangat contact kau ? kau ingat aku nak sangat dengan orang penipu macam kau ? and kau ingat aku nak sangat orang yang gatal mcm kau ? hello , mati hidup balik pun tidak akan pernah and tidak akan lah bodoh . kau cermin lah diri kau dulu sebelum cakap mcam-2 . Aku ni paling better-3 dari awek kau . kawan baik kau sendiri pun cakap aku lagi  comel , cantik & tertarik . * fyi , bukan nak belagak . bende kenyataan dah tak boleh nak menafikan lagi okay ;) Heee . Padan muka , aku tahu lah ending die belum berakhir lagi . mesti ade lagi yang dasyat akan berlaku antara KAU AKU & DIA (!)
*hushhhh , dah macm dalam filem . kehkeh . Pastu kawan kau tu pulak cakap , ala . muka die tu bukannye hensem sangat pun . kahkah  , aku sokong kau 100% 

Malas aku nak berpanjang lebar lagi , kita tengok lah sape yang kene okay pakcik bajet hebat ;) 
kau pergi lah dekat awek kau tu , nak main ke nak ape kea semua ADE AKU KISAH ? orang batak nak showoff boleh lah mcm tu , if awek tu muka mcm princess tak pe tau saya tak kisah sangat kalau awak nak showoff tapi ni ? maaf lah ye  bukan nak mengutuk ciptaan allah . tapi , die dah melebihi had aku ;) 
Apeape pun congrate sebb kau berjaya mempermainkan aku ;D Hadiahnyeee NANTI ;)  kbye 


P/s :  20 / 6 / 2011 MON , Aku benci kau Aku fuck kau Aku tak suka tengok muka kau --' kau boleh angkat kaki blah lah siallllll lah puiiiiiii :P