Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Hebat dha kea?




Yahooo (; Hay readers . Today , 1 days tak ada kat ruma . Aku pergi seminar dekat UIAM . Wooooow , best gila lha . Heee . Teacher die semua sporting gila babi . Dari Geo -------> Sejarah . Semua  gila-2 punya . sampai jea kat sana terus dudk and get ready untuk seminar tu . Heee , cikgu dtg . Kitaorang buad lha latihan geo and bincang-2 jawapan semua . then , makan . hhohoh , malas lha nak certe dari pergi hingga balik . Bisan then penad nak taip . hohoho . btw , nak certa sikit pasal sekolah perempuan ni . name sekolah tu Puteri Ampang . budak-2 yang berkenaan jea yg aku kutuk dlm blog ni . jgn lha terasesgt tau (: 
Okay , budak sekolah tu semua mcm *S I F A T -----> cina tahu lha ape mksud die . hoho , 
bajet die cun gila sial . sorang ni muka mcm india jea . bajet nak kutuk-2 orang , whoooooww . lupa budak (H O T) kan -.- Pfffffftttt -.- Fuck Hot . Errrrr . Pandang aku mcm nak gaduh jea , how cloud you looking me mcm babi ? Ingat cantik kea kau tu ? Hahaha , pakai baju kurung hitam . muka hitam , rambut mcm hantu . ade hati nak pandang aku mcm kau yang TERcun kat situ .Ape lanchau lha -.-' Sorang lagi dari Budak sekolah tu juga , myb friends die juga kot . LAgi sakai anjeng , rambut mcm jantan , pastu muka mcm ape ntah . hidung kombang mcm gajah  , pandang aku atas bawah . ingt dha (H O T ) sgt lha ? aku tak kenal kau pun lha hantu -..- Errrr , aku bneci orang yg cari gaduh dengan aku . Memang muka die aku attack smpai bila-2 . Errrr , Budak-2 tu semua bjet pandai jea kat seminr tu . aku tengok budak -2 korang diam mcm cicak kubing jea . Cicak kubing pun ade lah juga berbunyi . Korang ? Errrr -..- mals nk ckp . nanti ade yg terasa . Nasib lha aku baik time tu -.- if tak aku dha Sound-2 dha kau tahu tak ? -.-' 



malas nak certa bnyk . Penad dha ni , Bedtimes ('; Weeeeee , kbaiiii (';