Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




R I N D U K A U

Temenung kejap tadi , sambil menunggu line elok . Pfffftttt

Tetiba teringat die , sumpah tak tipu . tetibe jea , sepintas lalu . Pastu lepas tu teringat die lame jea , tak tahu asal . mybe rindu kot , kate boyf kan ? mesti lah rindu . Tapi , kalau aku teringat die ? mesti rase nak menages jea . haha , gedik jea kan ? btw kan readers , aku memang rindu gila babibabibabibabi dekat die . Yela , dah 3 hari tak dengar suare die lamelame and texts die lamelame . Sumpah rindu tahap gajah . Die dah lah balik time betulbetul nak masuk sekolah . Hm time dengar jea die cakap mcm tu , aku terus sebak gila . Hm , kitaorang ni walaupun same sekolah , tapi ? jarang gila jumpe if jumpe pun kalau aku pergi petang . Ade sukan ke what ke ? baru lah jumpe . tu pun dari jauh . Jarang gila bertegur depandepan , bila ade important things baru lah jumpe depandepan . Haihhh -.-' Sakit hati je . 

tapi , tu pun ade juga yang cakap kitaorang sweet bagai . Sweet ape kalau mcm tu . Grrrr -.-'  Yela jumpe malu , bila dah balik mula lah menyesal . Aku malas nak certe panjangpanjang nanti die baca die terase pula . Haha ;D  Apeape pun if kau dah balik sini nanti aku nak meet kau doh , aku malas malumalu dengan kau , buad sakit hati jea malumalu dengan kau kan ? kau pun kene lah tegur aku juga , jangan tak tegur pulak . Aku  sepak kau nanti . *Ganasganasganas ; ] Haha <3 

Last , aku sayang kau doh walauape pun terjadi series . Tak kesah lah kau tak sayang aku ke or what , aku tetap sayang kau . Ingat tau , AKU SAYANG KAU -ILOVEYOUSOMUCH-  <3333