Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Lalalalala

Morning Readers , 


bangun-2 tak mandi ape semua terus tengok tv , huiii . bagusnya lah peragai aku ni kan ? haha , contohi lah aku -.-' otak hang . haha , bosan lah pagi-2 tak ade buad ape kan ? nasib lah ade certe kegemaran aku 'TARZAN' haha . tu lah certe kegemaran aku , best kan ? ape ? tak best ? biar lah , kau adetak ade kan ? haha .
Bagai je aku ni ohh --'  . okayokay . nak cakap pasal malam tadi . haha xD

Okay , ade mamat sekor ni die fikir aku hadap sangat dengan die agaknya . Eeeeeyuuuii . fyi , aku dah ade boyf lah . aku tak hadap pun dengan kau . Kau tu dah lah bajet stars 'MOTORCROSS' sumpah bajet jea . aku benci orang yang perasan mcm kau . haha , sorry lah aku cakap pasal kau . almaklum lah , aku tak suka lelaki yang bertalam macam kau . hahah , sorry again ;P .

Choooopp , nak stopp dekat sini kejap sebab nak tengok certe favorites aku . haha xD Sorryyy
Kejap lagi aku update balik yauuuu <3  kboiii ; ]

-Kalau bosan , jangan baca tau ; ]-