Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Hmm ;[



Oh gosh , sumpah bosan hari ni . hmmm ;[ Tak tahu nak buat apa , haihhh . okay , aku nak certe about mybiy ;[ . Sumpah bored tak ada die . hmm , Hnfone sunyi tak ada call & texts dari die . hmmmm ;'[  Tu lah time die ade bukan nak spend time dengan die , bila dah jauh gila  baru nak sebuk-2 cari die . YEAH , saya bodoh --' 

Hmmm , die bercuti selama due minggu dekat (Tett) hahaha , teka lah kalau nak tahu . Haha , sehari sebelum die pergi tu on call dengan die dari pukul 12 until 3  . Bercakap sampai tak tahu nak cakap ape , asyik diam cakp , diam cakap . Eceee , konon sedih lah die nak pergi esok kan ? haha . Memang sedih lah ceritanya . hm , tak tahu nak cakap ape dah time tu . Aku saje je nak dngar suare die  . Time cakap dengan die tu , tetiba je sedih gila tak tahu asal ohh . Then , kitaorang pun cakap lah sampai pukul 3 . ade lah acting-2 time cakap tu , shuhhhh . biar aku dgn die je yang tahu okay :'] 

pastu , kredit habis super saver habis . aku terus tidur . time nak tidur tu tmenung kejap , sampai lah tertidur . Pagi tu aku nak pergi rumah nenek aku , nak meet die kat sane kan ? then , die call die cakap 

Die : Safiq dah nak pergi ni 
Aku : oh ok ;[ 
Die : Ok 
Aku : Ok 
Die : bye 
Aku : bye ;[ 

off fone . . . . . . *habis die centu je . lagi bertambah sedih , Sabar je lah kan ;'] 


Aku dekat rumah nenek aku macam orang bodoh je . tak tahu nak buad ape , makan tidur makan tidur je dekat sane . hmmmm -.-' Sakit hati betul duduk sane . hm , fone tak ade kredit . so , gune lah hp mydaddy texts adik sedare aku . Certe lah pasal die , hmm . sedih jee -.-' Malas  nak fikir lah nanti bertambahtambah sedih aku . haha ,  dah lah . Malas nak certe banyak lah , penad . nanti petang continue dengan story baru pulak . okay sayong ? <3 okayyy . byebye ;]