Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Faham kan je lah --'

Semua orang dalam kene marah dengan aku harini . Biase lah kot masalah perempuan -.-' Pfffftttt 


Aku nak tanye dekat readers semua lah , ape korang buad if kawan baik kau tinggalkan kau secara mengejut after that korang memang betul-2 dah tak dapat nak meet die untuk kali terakhir ? then , time tu pulak korang baru lepas baik gaduh ;'[ Ape perasaan korang ? '________' 

Aku dah pernah lalui semua tu , aku menages sampai dah putus asa dah nak kawal nages aku tu . Okay , aku ade kawan YAH semua orang memang lah ade kawan right ? Semua juga ade kenangan manis kenangan pahit or whtever lah right ? Aku pun macam tu juga . Tapi , aku punya rase lain dari yang lain . Sebab aku baru je kenal die tahun lepas . Time kenal die dulu , sumpah aku menyampah dengan peragai die . --' Biase lah , ingat kan kawan buad mainan jea . *Yeah , dulu saya jahat -.-' So what ?  Hm . After that ? lame-2 kenal die , die lah kawan yang faham semua orang . kekadang die tak faham orang , asyik nak ceramah 24 jam -.-' bigitt  . HAHA ;'] 

Die ni antara kawan-2 yang paling pandai . Kawan lain pun pandai juga . Hee , essssssshhhh . lepas tu die ni pulak suka sangat menages sebab lelaki . Hak Tuihh , rase nak tepeleng je die  tak pakai otak nak nages sebb lelaki . tapi , aku tak push die lah . aku bagi nasihat jea . hoooooooo -.-' Aku tak tahu nak cakap ape pasal die ni , sedih kalau cerita banyak-2 . hm , smpai disini je lah story aku okay ;]

Pesanan : Kalau nak cari kawan ? cari lah yang baik . jangan lah cari yang asyik nak mengata ngata kawan lah asyik nak bergaduh lah ape bagai . itu maknenya KAWAN TAK MATANG --' *if tak puas hati ape yang aku cakap or ade yang terase . okay , slowtalk dekat fb aku okay --'