Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




;'( loveyousomuch

Nur Siti Fazira :'(

meninggalkan ak dn kawan-2 ak :'( * bkn meninggal , pergi melaka buad selamanyea :'( 

---------> Ak diberatuhi oleh diri die sendiri die akn pindh HARINI . mengejut . hmmm :'( 
Air mata mengalir dengn begitu pantas . hmmmm :'( 
Berpe thun je ak dengn die kenal . 1 thun lebih baru , die dh nk pindah . hmmm , ya allah . 
 bertapa sedihnyea ak : (  hmmmm . 
Fistly , ak nak certa pasal pengalamn bersame die selame 1 tahun lebih ni . 

ingat tak time first-2 kita kenal dulu ? kau selalu pandg ak tk puas hati . ak pun pandg kau tak puas hati juga kan ? haha , time tu lawak gila :') Entah mcm mane kita boleh rapat kan ? tak silap ak kita ade hang same-2 kan ? haha x'D 
then , ingat tak time kita gelak-2 when dh habis exam 2010 tahun lepas ? haha x'D gelak gila-2 kan weyy ? after that , time jamuan sekolah ? kita snap pictures banyak-2 kan . huuuuuu , time tu kengna gila ohh , kankan ? ;') * ;'( then , ingat tak time dlam LRT , time kita pergi meet bangkai tu ? hahaha , 
ak tengah sedih cepad je kau buad kan hati ak senang kan ? hehehe , x'D 
them , when ak sedih kau peluk-2 ak panggil ak dengan panggilan manje 'SAYANGKUH' 
haha , ak mesti tgalak punye . then , ingat tak ? kita snap pictures blakang surau ? ya allah weyy , time tu kengan gila . kita smbut bufday cpah sekali kan ? hmmm ;') * ;'( thenthen , ingat tak time kita tegok wyang dengan bapak aufa and geng kita semua ? sumpah ak rindu time tu . haha , ;'(  buad lawak . then , snappp pictures banyak-2 hahah , x'D bestnyaaaaaaaaa . hahaa when , bila naik texsi mesti kau selalu hantr ak dlu kan ? ak bukan bayar pun . kau je yg selalu bayr . 


------->TAPI , TU SEMUA HANYALAH KENANGAN SEMATA<------


kau dh nk tinggalkan ak . kenape cpat sgt wey ? kenpe ? why ? please lh bagitahu ak ? kenape ? 
aku syg kau mcm kaka aku sendiri walaupun umur kita sme wey , 
kau banyak nasihat aku wey , lepas ni dh tk ad sape-2 nak nasihat kan aku lgi wey , wey , tolong lha jgn tinggalkan ak wey please weyy . 
ak syg aku gila-2 wey  . 
nanti dh tk ade spe-2 nk gelak dengan ak and dengn geng kita semua wey . \lepas ni mesti ak sentiase rindu kau kan ? hmmm , ak sedih gila oh . hmm , 
hmmm , satu je ak nak dari kau wey
*jangan lupa aku 
*jangan lupa syg aku 
*jangan lupa rindu aku
*jangan lupa doakan aku selalu
*jangan lupa telefone& texts aku selalu tau  ? ;'((((((((((((((((((((

 ak minta maaf if ak selalu m'yusahkan kau tautau . selame kau kenal ak ni ke ak ad buad salah ke ? ak minta maaf sgt-2 tau :'( 
i'm sorry sgt-2 . ingat wey , ak sentiase sayang kau , rindu , need kau . okay ;'( 



Lot of love , your friends  <3