Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Uhh lala :)


Okay . Start now ('; Ade certa awesome untuk aku story dekat korang ('; Korang jangan lha terase pula ape yang aku certa dkat korang . tu semua just story jea tau-2 ? ('; okay  . korang suka tak control boyf korang ? aku rase semuanyea 50-50 ade yang control ade yang tak ryte ? ('; Heee .  orang yang suka control lelaki die myb sayang sangat dekt boyf die supaya boyf die setia and tak terpegaruh dengan kawan ryte ?  but , tak semestinye orang yang tak control boyf tu tak sayang boyf diekan ? Mesti korang syang punya kan ? hee . okay . kesimpulannya , korang sepatutnyea tak payah control boyf korang . sbb , lelaki akan cepat bosan . aku tahu lelaki bukan suka sgt kene kongkong and control . sbb , aku ade membe yang suka sgt contol boyf die . now , die jadi ape ?  selalu disakiti  . *Cewaahhhh , ayat tak boleh blaaaaaaaaa -.-'  okay continue ,  kesian die . hmmm -.-' aku rase nak pijak-2 jea boyf die tu . Errrr -.-' nak buad orang macam tu .  Errr . 
Okay , aku hope korang jangan ikot sangat cakap boyf korang tu . boyf korang tu bukan baik sgt . ntah-2 talam due muka . bukan korang je , aku pun sama . hehee :) aku nasihat korang sikit jea . aku malas nak cakap lebih-2 nanti korang cakap aku ni bajet bagus nak nasihat orang pula . btw , aku reti nasihat orang dari pada kau ? Ada ? Ada ? hahah :D begurau kasar kejap ('; 

lastly  , korang kene jadi perempuan yang bermaruah tau-2 ('; ilappchuuuuu gurls <3 

The End