Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Die jea :D

Firstly , aku nak story pasal hari ni . Booooo yeah ,
bangun pagi , mandi gosok gigi masuk bilik fone bunyi lagu *what the hell* (; 
aku syak budak comel tu yang call aku , after aku tengok memang betul tekaan aku tu . hahaha (; aku pun tersenyum leber and pick up call tu . 

die say's 

Die : dha bangun kea ? 
Saya : dha lha and sorry sebb tak reply texts malam tadi tertidur lha 
Die : ohh sokay , okay lha . nak bersiap ni . kbaii iloveu 
Saya : okay iloveumore (;  . 

letak fone .
then , ape lagi siap-2 pakai tudung semua then mcj die bagai-2 .
tunggu trak lambat sampai . so , 
borak-2 dulu dengan akma and mai . then , after borak-2 tu tiba-2 trak dorang dha smpai . hmmm , bored , so ? aku pergi kea tempat kaklong . Nampak kakerika ksyangan aku tu . then , tak dpt borak ape-2 pun . just centu-2 jea . sbb nak cepat and trak pun dha smpai . hmm , naik trak duduk diam-2 then , 
budak comel kata nak teman saya pergi makan so , die kata 'if dha sampai texts' 
saya dengan pantas 'OK' 
yang membegangkan die tak sampai-2 lagi . haihhhh '_______' 
cakap 'PONG PANG PONG PANG ' tapi , hasil tiade ape-2 . huhhh ! 
sabooo je lhaaa . nasib awok baik , kalau tak awok 'BAKOR JEA' heeeee (; 
then , dha sampai sekolah . Die tak takade pun sbb dtg lambat kan ? aku pergi jelha dengan nabilah friends aku tu . Time jln tu terserempak dengan sahabt aku 'MIA , AUFA & SOLEHA' tengah borak-2 pasal ape tak tahu lha . tehn , kami cap nak beli makan jp tau (; then , we straight to the canteen (; hahaha 
aufa pulak blaaa pergi beratur dekat perhimpunan . 
after aku beli makan tu aku pergi dekat chepa . Borak-2 then , blaaa (; 
pastuu , lepak jap kat luar . Budak comel dha sampai then , die datang dekat aku . nak bagi aku kain tuala yang aku bagi die last day tu . Firstly , aku malas nak nak ambik balik . but , die dha kasi . aku cakap lha 'bagi lha kain tu' die dtg then , die kasi . haihhhh , pastu borak kejap then die belahhh *kononya malu . haha  
Aku dha nak pergi tu die buad bodoh jea dekat aku . haihhh  , nasib kau ? Aku sayang ! kalau tak ? dha lame aku cekikk-2 kau sayongg <3 hahah . 
then , dha sampai dekat TAMAN MELATI tu , aku bukak beg aku then , nak tengok kain tu , Bauuuuuuuuuuuuuuu die ? 
Perrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggh , tak ingatttt . kuat gila bau die uhhh . 
btw , wangi gilaaa (; heeeee , iloike that's (; 
heeeeeeee . after , aku cium bau die . tetiba ? 
RINDU PULAK  : P  heeeeeee . Esok date tau sayong ? <333 
loveyousomuchhh sayong <333 



I LOVE YOU & I MISS YOU & I NEED YOU MUHD SAFIQ SAYANG (;