Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Hm );

Hari ni 9/04/2011 Sabtu sekolah aku ade buad 'Road Run' . Btw , aku tak pergi pun sbb ade latihan pusat dekat taman melati . Eishhh , dha lha tak best . Okay certe die start mcm ni ni , jengjengjeng . . . 

Dha pukul 6:30 aku maseh tidur lagi . nasib 'Die' kejut kan aku , buad 'Hi , please call me back . Then , aku pun call . *btw , tu kejut kea ? hmmm . kire kejut juga lha tu . 'Die' tak ade kredit sbb tu buad centu . hoho -.- then , die suruh aku bangun bagai-2 . aku bangun siap then aku tengok bapak aku maseh melayan mimpi die yang ntah ape-2 tu *Dont think luar dari kawasan :P  . heeee , then 5 mint kemudian bapak aku pun bangun siap-2 . then , die pergi turun panas kan enjin kereta untuk sedia berkhidmat untuk hantar aku :P hoho . pastu aku turun nampak bapak aku , aku tak nampak bapak aku , aku contact ayah cakap kat mane semua then , nampak die , terus aku berlari dekat kereta . *perlu kea certe semua ni ? Eyy , certe aku kan ? sukahati lha kan ? hoho . Orite ;')  then , aku dtg sekolah nak amik kak syira and Nabilah . tetiba , fahmi pulak nak joined naik kreta bapak aku ;P so ? apelagi , jom  tumpang . hahha ;P dha naik krete terus kea taman melati . then , dha sampai tu aku pun terus pergi letak beg salam-2 dengan geng Zon Keramat then duduk cikgu panggil suruh buad wamingup . hahah , sakit sial wamingup die . *betul kea aku eje tu ? lantak lhaa . janji faham ! hahah :D  then , kira-2 pukol 10:45 macm tu kitaorang dha balik . Balik jalan kaki setengah jalan . naik teksi berbatu-2 . hahah :D habis duit melayang 2 ringgit . Haihhh -.- haha . 

Then , dlam pukol 11:15 mcm tu aku pergi lha rumah aufa . Aufa nak ikut lepak sekali dekat sekolah . *Choop , lupa nak cakap Pemenang 'Road Run' under15 perempuan jatuh kepada (Nur Hazirah Mansor) <3 Whooooaaa , hebat lha iera tahun ni . ilokie (; heeeee  . 
continue , dha sampai rumah aufa rehat2 jap then borak2 gosip2 then , bapak die hantar kitaorang pergi sekolah . masuk sekolah , terus cari 'Die' . then , rupanyea 'Die' dha cari aku dulu sebenarnyea  . haha . then , 'Die' panggil aku suruh lepak dekat pondok . tapi , time tu aku tak pakai tudung lha pula . haihhh , malasnyeaa nak dengar puan aziah membebel . hahaha :D then , lepak je lhaa bodoh2 and borak pun borak bodoh2 jea . Hm , kau selalu tinggalkan aku kan ? haihhh , if nak lepak ? lepak lah leklok . jangan lha asyik nak blahhh jea . hmmmmmmmmm . Takpea lha weyy , nak buad mcm mane kan ? kau pun dengan budak2 kampung puah kau tu . hmm , malas aku nak gaduh dengan kau . if gaduh dengan kau mcm2 aku fikir dekat kepala hotak aku ni . *padahal dha gaduh dha pun . haihhh ); Yelhaa . sekarang ni asyik aku jea yang kene mengalah kan ? hmmm , Takpea najiha  faham );  
hmm . Thanks tau buad najiha ni macm ********* . Thanks sangat ); btw , jgn fikir lain pula . hmmm . Lastly , die balik mcm tu jea . Hmmm , Thanks Again . Jangan nak salahkan aku dalam hal ni semua .  then , bapak aufa sampai aku pun blaaaa ruma chpahh ); that alls . 

Penamat yang membahagiakan kan ? )'; 



The End )';