Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:





Asalammualaikum ('; 


Tik Tok Tik Tok Tik Tok  . Bored lha ('; 


Okay  , now saya kesorangan . If someone kesorangan mula lha gila die kan ? okay . saya nak mulakan kegilaan saya kepada korang-2 yang disayangi sekalian '________' hehe . 
saya ade 5 pertanyaaan yang anda perlu menjawabnyea . hahah . if taknak jawab 'biar aku jawab'  =.=

Kegarisan - Sedia - BAMMBOM 



NAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH (!) jawab ! 
  1. Aku ni budak yang selalu buad orang saked hati kea or Aku ni budak yang suka buad orang gelak ? 
ANSWER :  Due-2 aku suka buad dekat orang ('; btw ,  orang yang selalu buad aku saked hati  
kan ? hmmm -.- Aku redha jea .



2 . Aku ni jahat dengan semua orang ke dengan orang yang jahat dengan aku ? 

ANSWER : Aku jahat dengan orang yang jahat dengan aku jea ('; 



3. Orang yang rapat dengan aku , gelak sama-2 dengan aku and baik dengan aku minta couple dengan aku , aku terima ? 

ANSWER : OMG . Tidak akan ku trimadie . hmm , dha baik dengan aku . then minta couple . nampak sgt baik dengan aku ade makna  . aku tak suka macm tu . nanti kekok ! Sorry 



4. Aku manja dengan sape  ? 

ANSWER : Aku manja dengan parent & friends & boyfriends & Cousin (; 



5.  kalau gaduh sape yg akan minta maaf ?

ANSWER : of corse die . if die buad salah lha . if aku buad salah OF CORSE aku yang kene minta maaf





*Thats all . Aku dha jawab ape yang aku tanya . ahhahah :D  sukahati aku lha kan nak jawab nak tanye . bukan problem kau kan ? keje kau just baca and fahami ape yang aku tulis -,- Tak susah pun kan :D 


THE END