Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




29 April 2011



Hollaaa  ^^  Story-2 Story-2 .  banyak bende aku buad hari ni . 
Dari rumah kea sekolah , dari sekolah kea rumah kawan , dari rumah kawan ke rumah aku :) haha . 
bagai-2 jea kau ni kan . okay , firstly aku nak certa dari rumah dulu :) 

okay , aku dha bangun ! Tengok Hnfone dha pukol 4:56 a.m ! then , tidur balik . eceh , kononnyea lmbt lagi lha kan nak bangun pergi sekolah . ade lagi satu jam jea . then , hnfone aku ade orang call . rupanya mak aku . tengok jam sekali , dha pukol 6:06 a.m . berlari ambik tuala masuk toilet . hahah , 
dengan baju tak gosok lagi , tudung lagi . haihhhhh -.- sumpah tekejut . 
then , mandi-2 gosok gigi , keluar then , pakai ****** semua bagai-2 then , gossok semua baju and tudung then pakai siap-2 nak pergi sekolah . 
pukol 6:40 a.m aku gerak dari rumah kea tempat tunggu trak bengong tu . 
lambat pulak tu dtg , naik lengoh kaki aku berdiri , nak duduk basah pulak . baru lepas hujan -.-'
hahah , trak smpi , naik then berdiri . then , sampai sekolah jumpa kawan aku bagai-2 gosip-2 . after taht hujan , kterang semua kene stay dekat dewan bestari sbb ade bcaan yassin :)  
habes bacaan yassin aku pun lepak lha dekat kelas efisien ! haihhh , mebosankan . time tu pulak aku gaduh dengan bestfriend aku . hmmmm -.- lagi lha bertambhtambh bosan . haihh ! 
then , time seni ktrang kene denda berdiri selame satu jam . haihhhhh -.- 
disbbkan tidak mebwa alatan mewarna . ape lnchau lha cikgu tu . die fikir die dha bagus sgt nak denda-2 orang lepastu nak jatuhkan maruah orang ? please ea cikgu , kau tu dha tua . sedar sikit yang  kau tu dha tua . kalau lha boleh tadi , nak jea aku cekik kau sampai ******
 -.-' 
haihhhhh , blog aku bukan tempat megutuk ! btw , aku memang dha tak boleh tahan dengan kau cikgu . menganjing kterang selame satu jam ! 
cakap kterang Miskin lha . ape lha , hina lha duduk atas lantai . errrr -,- 
ihateyousomuch cikgu !!!! 

Then , lpas jea habis masa cikgu tu . aku pun pergi lha kea luar cepat-2 dari itu kelas seni cibai . then , blah terus pergi rumah fazira dekt Taman Melati . Honestly aku cakap ! kawasan situ terlamapau kotor . btw , ruma membe aku tu bersih jea  . comel jea rumah die , piwettt (!) hahah 
then , ruma kat situ kocarkacir mcm takade orang duduk jea dekat situ . i'm seriesly . haha . btw ,
* ade aku kesah ?  hahahah , 
samapi jea rumah fazira . aku terus melantak . hahha , lapar siot . serbaserbi die certa dekat aku pasal boyf die . jealouse pulak aku . hahah : ) 
 then , time dha pukol 5:00 aku pulang . 
Papa aku amik naik kerte kancil kawan die . so smallest  hahaha :D Comel lak tu . hahah , 
HAHAHAH ! perasaan aku time tengah jalan nak pergi kat bapak aku tu , seluar aku londeh . 
aku pakai seluar fazira . fazira tu dha lah besar dari aku . hahah , 
mencicit aku berlari naik krte  . hahah :D 

harini , aku dha baik dengan chepah . Seronok jea . aku suka gila babi penamat yang gembira : ) 
Weeeee <3 
Love-Yah : P