Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




TingTong ;)


MAISYA AMRI BIN MADNOR 
*sorry if name bapa kau salah , chilll .

Boooo Yeah . Okayy , lets checking . Who this ? ape motif aku letak gmbar boy ni ? haha . 
Wowww , aku nak story sikit pasal mamat ni . 
Dulu , time aku begong-2 tak tahu ape itu 'FACEBOOK' aku selalu keluar lepak dekat kem aku . 
Ape ? Eishhh . *kem wardieburn lha . bukan kem perkhemahan tu . dont be stupid okay  . *sengal -.- 
Aku selalu datang block si budak ni . haha , saje lepak-2 borak-2 main kejar-2 *Fuh kantoi . 
hahaha , maisya ni dulu macam budak kecik sikit . now dha besar .
 dulu naik basikal buruk ? sekarang naik motor . 
dulu lepak kat kem jea ? Sekarang lepak luar kem . *KL 
hahaha . kankan ? hahaha . lawak . friends die semua hottstuff . haha , kan ? haha 
btw , budak ni baik  , comel , sweet , smart & whatever lhaa . haha :D Saje jea nak buad budak ni kembang semangkukk :D 

 A GOOD FRIENDS :)