Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Scshi Minie ♥



IELYA (Scshi Minie) 

Heyy yaaa . Aku nak story pasal budak comel atas ni . Aku baru jea add die . Haha  , sbb facey die macam aku pernah nampak . so , aku pun add lha . then  wall in dengan die kejap . 
then , die sad . die nak story dekat aku ? die suruh 'IM'
kitaorang pun 'IM' lha kan ? rupanya die nak certe pasal ex-couple die kena rampas dengan 
perempuan sial -.- *kalau cantik takpea , ni muka macam minta kaki . Upssss :P Hihih 
Die sedih gila sbb budak perempuan tu rampas ex-couple die . 
Scshi sayang sangat dekat ex-couple die tu . Aku malas nak cerita panjang . 
Biar hal ni , aku dengan die or membe die jea yang tahu okay . 


IELYA : Dont be sad sayang <3 i will be with you hunn <3  be a strong okay ? 
ILOVEYOUSOMUCH <33