Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




For Your Information -.-

1 . Aku suka sangat jadi orang yang paling manja dikalangan kawan-2 aku . 'what?' Aku gedik ? holla makcik/pakcik ? Ade aku kisah ? Hahha :D  Thats mylife . Not yours -.- Understand  ? Ohh Good :D


2 . Mencarut bagai-2 blood evil that's me . Hahha . Aku memang suka gila mencarut kalau korang nak tahu ? tak kira lhaa dengan sape-2 pun . Family kea ? Friendly kea ? Boyfiee kea ? aku memang suka mencarut : ) Btw , bertempat lhaa  . Bukan openmind jea . Gilaa kea ? Hahha :D 


3 . Aku ni jahat . Jahat sangat . suka melwan parents aku -.- Aku pun tak tahu kenape dengan aku ? --' nak changes myself susah gila ? orang lain pun belum tentu boleh ubahkan :'( Hmmmm . 


4 . Selalu mara tiba-2 . Bhayakan aku ni ? suka sangat mara tiba-2 hahha . sbb aku ni gila meroyan sikit . hahha . 'what?' tak suka ? jap-2 bak kata mak aku 'ADA AKU KISAH?' hahhha : P WeeeeeengggWeeeeeng :D 


5 . Aku ni sebnarnyea pemalu orangnyea . Nampak jea kasar macam jantan -.-' Senang dipanggil 'bruttel' hahha : P pemalu dengan semua orang . tak kira sape-2 pun . hahha :D 


6 . Aku suka menyanyi . selalu menyanyi : D menyanyi dekat toilet . sbb bored . tak sah , kalau tak nyayi . kalau tak percaya tanye mother aku : ) 


7 . Suka sangat bising dekat ruma . Sape lagi 'AKU' lhaa :D  hahaa . biasa lhaa . kat ruma ni aku jea yang hyperactiv terlebih -.-' hahha  . Sibling aku semua menyampah dengan aku . betul tak dikk ? hahha . *macam lha kau bace apea aku tulis -.-' hahha Songall . 


8 . Suka sangat kelam kabut cari duit -.- nak beli topup . kalau minta kat ibu aku ? memang betahun lhaa nak pujuk dapat kan topup ? betul tak ? heeee . soo , cari lhaa duit . bukan bekerja . selongkah semua pestt or bag aku mane tahu ade duit kan-2 ? Hahha . 


9 . kerja yang paling bodoh aku mengacau orang  . hahha . expecially , aku suka kacau adik aku yang bongsu . hahhaaa : P lawak gila . die tuh dhaa lhaa mengada nak mampus -.- tension aku . hahha . if time die bising aku kacau die habis-habisan . hahha , sampai memekak ibu aku . hahhaa :)


10 . Aku ni pemalas punye anak dara . so , korang yang teringin nak buad aku jadi isteri korang tu ? batalkan jelah niat tu ea ? sbb aku  ni pemalas sikit . silap-2 jadi Queen Control pula nanti . Hahhha 


PERANGAI AKU YANG PALING DISUKAI RAMAI  -.- 
PERLI DIRI SENDIRI ADALAH SATU AMALAN YANG BAIK -.- 
JANGAN TIRU PERANGAI AKU . AWAS !