Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




MISSYOU : (



Faiz & Fitt 

Haha . Korang ni selalu buad aku gelak , happy , sadd and alwyas make aku marah
Hahha . korang cousin aku yang the best of whatever lhaa . Haha , 
dulu kita selalu jumpe kan ? sekarang dha jarang gila anjing dhaa kan ? 
Nows , faiz dha pindah pahang . dulu kau stay subang jea kan ? boleh meet selalu . hmmm 
now , dhaa jauh gilaa lhaaa . nak pergi pun time cuti panjang jea . Hmm . IMY <3  ;'( 
Fitt pula lagi lhaa jarang kan ? hmm . kau tu dha lha selalu ikot bontots mak kau jea kan ? Hmm ,
bila kita nak hang same-2 niy macam hari tu ? hmmmmm . Aku rindu kau , 
Rindu Korang gila dooooo : ( Rase macam nak nagis jea : ( Hmmmmm 
IMISSYOUCOMUCHSAYANGGGGG <3333