Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




twinkz aku


-->Nur Hazirah bt Mansor <--


Huh  , aku sedih ohh nak certe pasal budak comel kat atas ni . Okeyy . 
Aku tetap kene certe juga , nak luahkan isi hati aku ;'] *not lesbian '_____' 
Die ni pandai , comel , gedik  terlebih , walau pun die ade peragai yang songsang . Tapi , die tetap twinkz aku sampai mati . hmm ;] kau tahu aku sayang kau ?! mesti kau tahu kan ?! sebb aku dah bagi tahu kau tadi kankan ?! haha , aku sayang kau lebih dari kau sayang aku tahu tak ? hmmmm ; ] 
semenjak kau dah Kaya ni , kau dah lupa kat aku ohh . kau lebih kan orang lain dari aku . sedihhh duhh ;'] nak buad macam mane kan ? hmmm . aku hope kau tak berubah cepattt duhh . 
aku nak sgt IERA yang dulu . sumpah nak weeyyy . 
Aku Sayang Kauu . 
Kau yg terHebat , Kau yg terCool , Kau yg terGedik , Kau yg terSayang ; ]


p/s : aku sayang kauuuuuu weyyyyy .muahhhh :']