Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




SAYA )';

Saya tak nak orang kacau hidup saya lagi )'; Saya tak nak orang sakitkan hati saya lagi )'; Saya tak nak orang suka saya just nak ambik kesempatan untuk mempermainkan saya )'; Saya tak nak dah orang marah-marah saya )'; Oleh sebb itu ? Pleaseee . Jangan kacau hidup saya lagi )'; 
Saya tak nak jadi perempuan yang tak ada maruah or suka terhegeh-hegeh dekat sape-sape )'; 
Biar lah saya sedih cuma sekali untuk lelaki )'; 
Jangan menambahkan kesedihan saya lagi )'; 
Saya hanya perempuan yang hanye beri masalah dan timbulkan masalah jea )'; So , saya sarankan ? awak jangan lah suka saya dan saya tak akan pernah suka dekat awak )'; I'M SO SORRY GUYS )'; 


p/s : Cukup untuk sekali aku jadi permpuan yang tak reti malu )'; 
Thankyouuu . I hope you alls faham ape yang i sampaikan )'; 
*suckkkk D';