Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Mylife is suck ryte ? hm ;'(

Setiap hari aku ade masalh . Selalu masalah datg dekat aku . Banyk sebb , dari mum ke dad dari dad ke sinlings dari sibling ke exam dari exam ke kawan dari kawan ke bf ! Errr . Aku dah setengah putus asa korang thu tak ? aku penad duh dengan semua masalah yang asyik dtg jea kat aku ? hmm . Aku hanye mampu redha jea dengan masalah tuh semua . Aku cume tak faham , aku ni jahat sgt ke ? ape dosa aku ? dengan parents 'YEAH' aku honest dengan korang semua , memang aku jahat dengan parents aku . that mylife . so ? korang tak perlu amik tahu . Sorryy korang . aku bosan . parents aku asyik nak marah aku  je . Ape aku buad semua salah . dekat rumah nenek belah mak aku pulak ? Unty aku semua nak marahmarah aku ? ape ingat aku ni 'LAZY' sangat ? Eshhh . kau tak kenal aku lah . Aku bukannyea rapat sgt pun kan dengan korang ? so ? korang jangn nak main talking about mylife je lah kan ! aku tak suke . cermin diri dulu boleh kan ? ;'( i'm sosososo sorryy . tak ade niat pun nak makimaki macm ni ? buts , aku sakit hati dengan dorang ? ape salh aku ? ape aku buad sampai doraang tak suka aku ? aku ni buad ape kat dorang ? kalau aku tak salah dalam hal tu semua  , maknanye aku slah dilahirkan dekat keluarga ni lah ? macam tuh ? sbb semuanye aku aku je yang dipersalahkan ? betul lah cakap unty aku 'ciklyn' kalau perkara lain kita tak salah maknenyea kita salah menjadi sebahagian dari keluarga tu ! Hm , 
sorry to say , memang tuh smua kenyataan . bukan rekaan ? hmmm ! aku dah penadd . Bila aku balik kampung belah mak aku ? mesti adeeeeee je yg tak kne kan ? i hate this part ! hmmmmmm . then , my friendly pulak ? sorangsorang dah berubah , dari iera ke wan . dari wan ke abby . dari abby ke faziera dari faziera keeee semuanyee ! memang semua kawan aku dah tak sayang aku lagi agaknyeee . Hmmmm . tapi , aku nak korang tahu yang aku sentiasa sayang jorang for the week , time , mint and FOEVER AFTER ! faaaham ! hmmm , then my boyy ? aku tak faham ! setiap hari nak gaduhhhhhhhh jea , sayang ? 'WHOOOOOOOAAAAA' sayang kemane tuh ?  hmmm , kalau sayang kea lombong ? baik tak payah sayang okeyy ? i dah sayang kat youuuuu sepenuh hati i *ayat bogok : P tapi ? ape you balas dekat i ? fine ? i tahu lah i ni tak perfect bagi you kan ? thankss youuu . i tahuuuu sape i and sape youuu .  hmmm . tapi , please lahhhh . jangan buad i macam tunggu  ! 'YEAH' i memang 'KERAS KEPALE' soo ? you nak buat ape ? hmmmm . hal macam tuh ? tak payah nak explainexpalin lagi lah kan ? Betul tak ? 
'STOPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP' kitaorang dah baikkk dahh . tapiii , ade terbayngbayang lagi ohh . sebb tak sangke die buad i macam ni kan ? sbb slame ni die yg support i supaya tak gatal lah ape lah semua kan ? but ? dieeee ? Errrrr --' malas nak cerite . nanti banjir pulak . Hmmmm . 
Takpe lah dah life aku macam ni kan ? aku hope dapt changessssni semua supaya future aku nanti TERANG MENERANG ! Thankyouuuu guyyy sbb buat aku Happy selame ni . i pround wiff you ;'((((( 
bukan perli '________________________________________'


p/s : orang yg kita sayang buad kita macam (tett) sangat mengecewakan . So ? hanye dapat ku doaaaaaaaaaa dalam hati untuk orang yg disayangi ;'(  that alls .