Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




FOBIA (!)

Aku bukan sapesape lagi dalam hidup kau ;'( aku bukan lagi orang kau sayang kan ? aku pun bukan ade hak nak buad apeape lagi dekat kau ;'( Sebb aku bukan sapesape lagi . kan ? aku faham tu .  aku ni jahat ke ? aku ni tak pernah nak faham kau erk ? ape erk sebenarnye salah aku ? aku buat ape ? aku tahuuu sape aku ;'(  sumpah aku cakap , aku tak pernah sayang lelaki sampai macam ni . seriously aku cakap . hmmm  , kenape aku yang sakithati ? and die pulak yang mara and tension dengan aku . aku tahu aku ni bermasalah . and aku jugak yang selalu beri masalh . aku faham ;'( aku bukan kau punya lagi . Aku fobia gilaaaa lahhh . aku tak tahu sbb ape . takut gila nak couplecouple . Eshhhh , sumpahhhh ;'(  aku taknak story panjang lebar . aku dah penad . so byebye readers ;'( thnkyou sbb readingg ;'(  walauapeape punnnn 
iloveyouuusomuchhhhhhhh <3 


p/s : aku takkan couple dengan sapesape dah ;'(