Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




you make me steress


kenape ? kenape kau buat  bodoh je ape yang aku cakap ? yang kau tahu , asyik nak tanye aku je ape perubahan kau ? weyy , kau boleh pikir sendiri . sebb tuh diri kau . Diri kau !! 
tahu takkk !! kenape kau susah sangt nak faham aku ? kenape ? 
sekarang ni kau memang dah berubah gila vavy tahap anjing *bak kate adikk aku safwah . 
hmmm .  kau tahu tak ? aku rase macam nak terjun bangunan je !! 
aku benci lelaki yang cepat sangt berubah !! 
kau sekrang memang macm bingai :'( 
aku dah penattt , penattt !!! kalau kau rase aku ni asyik menyusahkan kau je !!!!!!
aku mintak maafff !!!!!!!!! 
I WANT BE ALONE  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
no want cant make distrub me !! 

p/s : tekanan perasan tahap CB (!)