Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Sayang : )

wotswots : D 

bercinta ? boleh ke bercinta ? haha . 

THINK AND HARD ABOUT IT : D 

ramai yang bercinta kankan ? haha . termasuk lah saya . but , betul ke cinta ? <3 
cinta sampai mane ? haha . ramai yang cakap cinta sampai mati lah , sampai hujung nyawalah OMG  . korang kene faham konsep tau . cinta tu bukan senang nak cari yang betul betul mencintai . haha . kalau macam kitakita ni . asyik clash , couple , clash , couple . bukan awak semua . but , orang lain . awak semua ni baikbaik kan ? haha . hee : )
budakbudak mcm kitakita ni , boleh dikategori CINTA MONYET . haha 
sbb ape ? nak tahu ? haha . sbb kita ni tak boleh nak setia . haha . betul tak ? hahah . 
mulut just cakap je . hati ? Entah kemanemane je . hahaha 
saya just cakap . kalau ade orang yang termakan cili . maaff yee . tak ade niat pun nak buad korang terase : ) be good : ) 





 awak semua mesti ada rase nak pelukpeluk kan ? haha . boleh kea peluk ? haha . 
kalau nak peluk , peluk je lah . haha . saya tak ade hak nak busybody dalam hal korang semua . haha . saya pun teringin nak peluk . peluk mak saya . hahaa : D 
mak saya tembam , bulat , montel , comel . so ? best peluk mak saya . haha . 
awak semua try lah peluk mak awak . haha . BF ? hahah . kalau rase nak masuk neraka try lah : ) haha . 



saya ? haha . saya pun pernah kene macm ni . haha . bukan banyak kali but setengah je . 
hahaha : P bigai ouhh . awak semua nak buad mcm ni ke ? haha . sukahati saya dah ckp saya taknak busybody dalam hal awak . haha . ape yang awak nak buad itu kehendak awak
: ) . haha . saya just cakap . hahha  . semua orang dengan bf die mesti penah kiss kan ? 
TIPU lah kalau tak pernah ? kankan ? hahah . 
kat sekolah saya ? budak cina form 4 open kiss dalam kelas . bodoh kan t(-.-t) eerr . 
nasib bukan islam . kalau islam . dah sepaksepak muka die . hahah . 
berani kiss dalam kelas . EshEshEsh : P
lain kali nak bersosial pun tempat lain lah . sengalsengal : P 




awak , awak semua tahu saya sayang sape ? hahah . awak tahu ? haha . Tahu tak awak ?
hhah . mesti lah tahu kan ? 
first saya sayang : 

A L L A H ,
R A S U L , 
K E L U A R G A , 
B O Y F R I E D S , 
K A W A N ,
U M AT I S L A M Y A N G D I K A S I H I & D I K E N A L I : )

hihi . saya sayang semua ni . awak sayang sape ? hihi . saya hope takade sape yang sayang boyfriends dulu dari keluarga : ) hahahha 
okeyyy . tuh dah tahap kritikal . hahah . fikir lah erk , keluarga yang membesarkan kita : )
awak jangan gedikgedik nak sayang GF & BF dulu okeyy . 
i hate person yang kebelakangkan family dorang . remember that : )



*aku ni cakap je orang . diri sendiri tak bagus nak cakap mcm dah bagus . haishhh . aku mintak maaf kalau katekate aku ni buad korang terase gilagila dngan aku . aku just nak luahkan ape yang ade dalam hati aku ni . sorryy friends : ') 
iloveyou . i never forget you who i love : ) thanksyou . 
you love me i love you more : ) 

byebye : ) again , i'm sorry : )