Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:




Whoaaaaaaaaa : D

Saya suke awak . saya sayang awak . saya nak awak . awak ? tolong awak ? saya Suke&Sayang&Nak kat awak . Tolong faham perasaan saya awakk . saya sayang kan awak . Awak tahu kan ? saya taknak awak tinggalkan saya . Taknak . kalau awak tinggalkan saya ? saya takkan pernah lupa ape yang awak buad dekat saya . Awak  , awak tak sayang saya dah ke ? Sampai hati awak kan ? saya sayang awak dari dada menusuk ke hatii awak tahu takk ? please lah awak ? jangan buad saya terhengehhegeh dengan awakk . Tolongg awak : ( 


Pembetulan Kontroversi diatas :  haha , aku rekaaarekaaa je ayat cipattlokk ni . Kelamkibut je kan ayat kat atas ni , sape ntah yang create aku pun tak tahu lah . Haishhhh --' Hahah , TingTONg . Biollllll Sbentarr : D haahhaa . 
-->Diatas ini adalah rekaan sematemate , tidak dimasukkan kepade yang masih hidup atau pun yang telah meninggal dunie<-- Sekiann .