Smile Hide Everything
Si Manja ♥

Photobucket


Diary About Friend

Aku Master blog ni ? Takut tak ? Rawrrr . Follow and Be nice here (:








hey person !
you think i scary wiff  your angry ? haha , lancauu lah sayang . aku takut same kau ? haha , 
dengan kau aku pijak je lah . mcm semutt . setakat kau sayang ? aku gelak je dengan kau . 
kau add aku sape suruh huh ? kibut punye jantan ! kau ingat aku batak sgtt naj gaduh dengan jantan tak ade otak mcm kau ? haha , aku rase mcm nak muntahhhh tahap cipannnziiiiii ! 
aku dah mintak maaf tuh cukup bagus lah daripade aku tak mintak maaf  ? Errr . otak kau uhh mcm otak kimakkkk !!!!! 
will many person like you ? world gonna be bichhh like youuuu !!!! Errr . 
sape ? budak yang aku tengah certe ni ? haha . korang rase ade kene mengene dengan korang tak ? 
korang please bace jee . kalau korang tahu ni sape ? korang jangan jadi mulutmulut auu . 
aku tak suka . kalau korang betulbetul nak tahu korang just bace je kat status aku . 

-->Please , aku tak Kurang ajar kau jangan nak kurang ajar --' Senag kau remove je aku : ] <--



 aku fuckkk kau bicttthhhhh .